نوشته شده توسط : نادر رفیعی

آیا کاندوم مانعی در برابر ویروس کرونا محسوب میشود؟

ویروس همه گیر کرونا موجب نگرانی های زیادی از جمله در مسائل جنسی شده است. به همین جهت است که ما در ادامه قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا کاندوم مانع انتقال کرونا می شود؟ برای یافتن پاسخ این پرسش با ما همراه باشید.

همه ما میدانیم که کاندوم یکی از اصلی ترین ابزار ها برای کنترل بارداری و انتقال بیماری های جنسی است. از این رو در هنگام استفاده از این محصول میتوان این اطمینان را حاصل کرد که ۹۵ درصد از بیماری های مقاربتی را کنترل کرده اید.پس کاندوم مانع انتقال کرونا میشود.

در حین رابطه جنسی دستها با تمامی بدن طرف مقابل برخورد دارد، از طرفی ثابت شده است که ویروس کرونا به وسیله مجاری بزاقی وارد شده و به سمت دستگاه تنفسی حرکت میکند از این رو ممکن است فرد مبتلا در حین رابطه جنسی ویروس هایی را از طریق تماس با مجازی بزاقی مانند : گوش، چشم، دهان و یا دستگاه تناسلی وارد بدن فرد سالم کند. از این رو بهتر است در هنگام بروز علائم این بیماری از برقرای رابطه جنسی خود داری کنید.

همچنین به یاد داشته باشیدکه فروشگاه اینترنتی سپیتاشاپ فرایندی را ایجاد کرده است تا بتوانید به آسانی و در کمترین زمان اقدام به خرید کاندوم در شیراز کنید. با این حال چون این ویروس هنوز به طور کامل شناخته شده نیست توصیه می شود هنگام رابطه جنسی حتما از کاندوم استفاده کنید.

انتقال ویروس کرونا در رابطه جنسی

بسیاری از افراد این سوال را مطرح کرده اند که خوابیدن کنار فرد مبتلا میتواند امکان ابتلا را بالا ببرد؟ در پاسخ به این سوال میتوان گفت که تا کنون ثابت شده است که ویروس کرونا میتواند بر روی سطوح از ۵ ساعت تا ۲۱ روز باقی بماند . یکی از بهترین سطوح برای رشد این روس الیاف هاست ، محصولاتی مانند روتختی، پتو، بالش و امثال آنها از این رو میتوان گفت که اگر علائم ابتلا به این بیماری را دارید بهتر است از همسر خود کمی فاصله بگیرید.

کاندوم مانع انتقال کرونا

به توصیه سازمان های مربوطه و مراکز بهداشتی بهتر است که فرد مبتلا را در اتاقی که دارای پنجره باشد قرنطینه کرد و از برقراری ارتباط با آن خودداری شود تا علائم کاهش پیدا کرده و فرد بهبود پیدا کند.



:: برچسب‌ها: sepita , SepitaShop , آیا کاندوم مانع انتقال کرونا میشود , , انتقال کرونا حین سک*س , انتقال کرونا در رابطه جنسی , انتقال کرونا در زمان رابطه جنسی , خرید کاندوم در شیراز , رابطه جنسی در هنگام کرونا , رابطه جنسی و کرونا , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , کاندوم مانع انتقال کرونا , کاندوم مانع انتقال کرونا میشود , کاندوم مانع کرونا ؟ , کرونا ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

بهترین اسپری های تاخیری برند پاورمن

برند دلتا پاورمن از جمله برند های تولید کننده محصولات زناشویی است که توانسته است در میان افراد به جایگاه مناسبی دست پیدا کرده و با ارائه محصولات متنوع این جایگاه را تثبیت کند. محبوب ترین محصولات این برند اسپری های زناشویی هستند. در ادامه ی مطلب به بررسی برترین اسپری های پاورمن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

اسپری تاخیری پاورمن رایحه لیمو 

سه مرد از هر ده مرد به اختلال زودانزالی دچار هستند که این یکی از شایع ترین علل طلاق در دنیا اعلام شده است.بسیاری از مردان بر این باورند که این اختلال بدون درمان است.اما علاوه بر درمان های پزشکی که برای این اختلال مطرح است نحصولات جنسی بسیار زیادی روانه بازار شده که میتواند در زندگی جنسی شما اعمال اثرات مثبت داشته باشد.

اسپری تاخیری پاورمن دلتا زکس با رایحه لیمو یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات در این خصوص است که با بالا بردن اعتماد به نفس شما و ایجاد حس آرامش هنگام نزدیکی و جلو گیری از انزال زودرس به شما و شریک جنسی شما بالاترین حس لذت در رابطه جنسی را هدیه می ­دهد.

این محصول با برقراری جریان خون در الت تنسلی و مانع انزال در مردان سبب میشود که علاوه بر ایجاد نعوظی پایدار تاخیری قابل قبول در انزال رخ دهد تا ارگاسم دو طرف در یک زمان اتفاق بیوفتد.

برای استفاده از این محصولات جنسی نیازی به نسخه پزشک نیست. نکته خوب در مورد این اسپری، استفاده همزمان آن با کاندوم است. درصورتیکه هنگام استفاده از اسپری تاخیری لیمو با حساسیت مواجه شدید؛ حتما نیاز به مراجعه پزشک متخصص است.

نکته بسیار مهم در خصوص استفاده از اسپری ها و ژل های تاخیری این است که مانع برخورد این محصولات با اندام های جنسی بانوان شوید چرا که باعث تاخیر بیشتر آنان در ارگاسم خواهد شد.بهترین شیوه شستشو آلت دو الی سه دقیقه پس از اسپری است.



:: برچسب‌ها: 3 اسپری برتر پاورمن , 3 اسپری تاخیری پاورمن , 3 اسپری مهم پاورمن , اسپری تاخیری , بهترین اسپری پاورمن , خرید بهترین اسپری های زناشویی , قیمت اسپری تاخیری , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

تفاوت های اصلی رابطه جنسی و خود ارضایی

خودارضایی از جمله مواردی است که موجب می شود فرد آسیب های جسمی و روحی متعددی را متحمل شود. به همین جهت است که باید در صورت اعتیاد به ترک آن اقدام کرد. اما تفاوت رابطه جنسی و خودارضایی در چسیت و چرا آسیب های مخربی را به همراه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. 

در رابطه جنسی با همسر چون ارتباط عاطفی ایجاد می‌شود سیستم اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک به صورت متعادل تحریک گشته و اندام‌هایی که تحت تاثیر این سیستم ‌ها هستند به صورت طبیعی فعالیتشان افزایش یا کاهش می‌یابد ، اما در خودارضایی یا استمنا چون فرد از طریق خیالات و بدون وجود ارتباط عاطفی مستقیم خود را تحریک می‌کند تحریک اعصاب فوق به صورت متعادل صورت نمی‌گیرد و بنابراین فعالیت اعضای تحت تاثیر این اعصاب به صورت غیرطبیعی کاهش یا افزایش می‌یابد و خود باعث عوارض جسمی می‌گردد.

این نکته را به یاد داشته باشید که در حین برقراری رابطه حنسی بهتر است از محصولات زناشویی کمکی مانند کاندوم ها استفاده کنید. این محصولات علاوه بر کنترل بارداری های ناخواسته میتواند ، در پیشگیری از انتقال بسیاری از بیماری های مقاربتی نیز موثر باشد.

 

یکی دیگر از مهمترین تفاوت رابطه جنسی و خودارضایی تخلیه منی در مردان است. در رابطه جنسی طبیعی به ویژه اگر انزال در زمان دخول رخ دهد کیسه های منی به طور کامل تخلیه میشوند. در حالی که حین خودارضایی نسبت به قدرت تخیل فرد، کیسه اسپرم خالی میشود و اگر این عمل به خوبی انجام نشود سوزش ادرار و بیماری های دیگر را در پی خواهد داشت.

تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی

میتوانید با خرید کاندوم در شیراز نیز با سپیتا شاپ همراه باشید و پیش از رابطه جنسی خود از بهترین محصولات زناشویی لذت ببرید.

بنابراین در هنگام خودارضایی، چون تحریک شونده و تحریک گیرنده یا به اصطلاح فردی که ارضا میشود و فردی که ارضا میکند یک نفر است، بیماری های روانی و ذهنی بسیار زیادی بروز می کند.مانند ضعف بیش از حد چشم، بویایی و بیماری هایی مانند پوکی استخوان و لرزش دست ها. برای رفع این موارد بهتر است که رابطه جنسی داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: sepita , SepitaShop , اصلی ترین تفاوت خود ارضایی و رابطه جنسی , اصلی ترین تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی , تفاوت خود ارضایی و رابطه جنسی , تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی , تفاوت های تفاوت خود ارضایی و رابطه جنسی , تفاوت های رابطه جنسی و خود ارضایی , خود ارضاییخود ارضایی و رابطه جنسی , رابطه جنسی , سپیتا , سپیتا شاپ , فرق رابطه جنسی و خود ارضایی , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , مهمترین تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی , مهمترین تفاوت های رابطه جنسی و خود ارضایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

روش درست استفاده از کاندوم

در هنگام برقراری رابطه جنسی از جمله مواردی که باید به آن توجه کنید امنیت و سلامت جنسی است که این مهم با استفاده کردن از محصولات محافظتی مانند کاندوم ممکن می شود. اما باید بدانید که برای گرفتن نتیجه لازم است طریقه ی صحیح استفاده از کاندوم را بلد باشید. در ادامه به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت. 

برای باز کردن پوسته کاندوم بهتر است از محل پاراف مشخص شده و به آرامی و بدون استفاده از یک شیئ تیز یا حتی ناخن اقدام کنید. پس از باز شدن قسمت انتهایی را کمی فشار دهید تا کاندوم به خوبی از پوسته خارج شود.

  1. برای مشخص شدن درون و یا بیرون کاندوم هیچ جای نگرانی نیست. به صورت معمول کاندوم ها به صورتی طراحی شده اند که با چشم میتوان تفاوت این دو منطقه را از هم تشخیص داد اما اگر در محیط تاریکی قرار دارید، میتوانید به آرامی یک بند از انگشت خود را درون کاندوم فرو کرده تا قسمت های مختلف آن را از یکدیگر تشخیص دهید.

توجه داشته باشید که استفاده از کاندوم میتواند یک عامل بسیار موثر در کنترل بارداری های ناخواسته و مانع بسیار خوبی برای انتقال بیماری های مقاربتی باشد.

  1. برای نصب کاندوم بر روی آلت تناسلی دقت داشته باشید که آلت باید در سفت ترین حالت ممکن و نعوظ کامل قرار داشته باشد. ابتدا با یک دست سر کاندوم را نگه داشته با دست دیگر حلقه ای به دور محصول و آلت تناسلی ایجاد کنید و دست خود را تا انتهای آلت پایین بکشید. به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام نصب از ورود هوا به کاندوم جلوگیری کنید تا محصول به بهترین شیوه به آلت شما متصل شود.


:: برچسب‌ها: استفاده از کاندوم , استفاده از کاندوم مردانه , بهترین روش استفاده از کاندوم , بهترین روش استفاده از کاندوم مردانه , بهترین شیوه درست استفاده از کاندوم , روش استفاده از کاندوم , روش استفاده از کاندوم مردانه , روش درست استفاده از کاندوم , روش درست استفاده از کاندوم مردانه , روش صحیح استفاده از کاندوم , روش صحیح استفاده از کاندوم مردان , روش صحیح استفاده از کاندوم مردانه , روش های اصولی استفاده از کاندوم , روش های اصولی استفاده از کاندوم مردانه , سپیتاسپیتا شاپ , شیوه درست استفاده از کاندوم , شیوه درست استفاده از کاندوم مردانه , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

راهکار های ترک خود ارضایی در مردان

یکی از اعمالی که در جوامع به عنوان کاری ناپسند تلقی می شود، خودارضایی است. این عمل غریزی بوده و با این وجود که در برخی جوامع سعی بر این بوده که عادی و نرمال جلوه داده شود ، همچنان مورد تایید قرار نگرفته است. از همین جهت است که در ادامه ی این مطلب قصد داریم به بررسی روش هایی برای ترک خودارضایی بپردازیم. با سپیتاشاپ همراه باشید. 

  1. هر آنچه باعث تحریک و وسوسه شما میشود را از خود دور کنید. برای مثال از نگهداری و تماشای فیلم های پورن و مستهجن که ممکن است شما را تحریک کند تا خود ارضایی کنید ، خودداری کنید.
  2. اگر در زمان و ساعت مشخصی از شبانه روز خودارضایی میکنید بهتر است برای این ساعات برنامه خاصی را تنظیم کنید. برای مثال شبها تا زمانی که به طور کامل خوابتان نگرفته است به اتاق خواب نروید ، حواس خودتان را پرت کنید و یا خود را با انجام عمل دیگری خسته کنید.
  3. سعی کنید کمتر تنها باشید. تنهایی یک عامل اصلی برای تحریک شروع خود ارضایی است. بهتر است تمامی ساعات شبانه روز را با بودن کنار خانواده و یا دوستان بگذرانید.
  4. سعی کنید ورزش موردعلاقتان را پیدا کرده و آن را دنبال کنید.
  5. به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. گوش کردن به موسیقی میتواند یک عامل اصلی برای کنترل تحریک و یا خود ارضایی باشد.

ترک خود ارضایی

  1. یکی از راه های موثر شروع به یک فعالیت و یادگیری مهارت جدید است. فعالیت هایی مثل نقاشی ، آشپزی ، خوانندگی ، نمایش و …می توانند گزینه های مناسبی باشند.
  2. یکی از موثرترین شیوه هایی که روانشناسان برای ترک یک عامل به افراد پیشنهاد میکنند پاداش و تنبیه است. برای هربار که خود ارضایی نمیکنید و یا خود را کنترل میکنید ، مبلغی را کنار گذاشته و پس از تجمیع آنها برای خود یک هدیه بخرید.
  3. با کسانی که میدانید آنها هم خودارضایی میکنند و بودن با آنها شما را هم وسوسه میکند ، ارتباط خود را کم کنید.
  4. نگاه کردن به آینه و یا بدن خود در بسیاری از موارد میتواند یک عامل اصلی برای تحریک افراد باشد از این رو میتوان این نکته را به شما یاد آوری کرد برای جلوگیری از تحریک خود، تنها برای نظافت به آینه و اندام خود خیره شوید.
  5. در آخر مهم ترین نکته این است که انجام خود ارضایی ضرر های بسیار زیادی دارد و مهم ترین آنها میتواند ابتلا به زودانزالی باشد که ممکن است شما را برای انجام رابطه جنسی با همسرتان دچار مشکل بکند.


:: برچسب‌ها: 10 روش ترک خودارضایی , sepita , SepitaShop , اصول ترک خود ارضایی , اصول ترک خودارضایی , اهمیت ترک خود ارضایی , بهترین روش ترک خود ارضایی , بهترین روش ترک خود ارضایی در مردان , بهترین روش های ترک خودارضایی , ترک خود ارضایی , ترک خود ارضایی در زنان , ترک خود ارضایی در مردان , ترک خودارضایی , ده روش ترک خودارضایی , روش های ترک خود ارضایی , روش های ترک خودارضایی , سپیتا , سپیتا شاپ , شیوه های ترک خود ارضایی , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , مهمترین روش های ترک خود ارضایی , مهمترین روش های ترک خودارضایی , موثرترین روش های ترک خودارضایی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()