نوشته شده توسط : نادر رفیعی

معرفی مهم ترین دسته بندی ژل های زناشویی

ژل های زناشویی را می توان از محبوب ترین محصولات زناشویی دانست که انواع مختلفی دارند. مورد استفاده قرار دادن این محصولات در رابطه منجر به افزایش لذت طرفین رابطه خواهد شد. تنوع بسیار زیاد این محصولات به لحاظ ویژگی ها و کاربرد ها موجب محبوبیت هر چه بیشتر آنها شده است. در اصل این ژل ها هر کدام با داشتن مشخصاتی خاص برطرف کننده مجموعه ای از مشکلات در رابطه بوده و به این جهت موجب رضایت بیشتر طرفین و افزایش لذت در رابطه می شوند. اما سوالی در این میان پیش می آید؛ کدام نوع برای نیاز های مورد نظر من مناسب است؟ اینکه در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید نیازمند آشنایی بیشتر شما با انواع این ژل ها می باشد. 

ژل های زناشویی تنگ کننده

یکی از شایع ترین مشکلات زناشویی، گشادی واژن است. این عامل که کیفیت رابطه های جنسی را از میان می برد عموما در سنین بالا و یا پس از چندین زایمان صورت می گیرد. این گشادی، سبب تحریک کمتر بانوان، احساس مالش کمتر بر روی آلت مردانه شده و در نهایت کیفیت و رضایت را در رابطه ها کاهش می دهد. از این رو برند های تولید کننده محصولات زناشویی به دنبال راه کاری برای این مشکل بودند. نهایت تلاش های این شرکت ها، تولید انواع ژل تنگ کننده شد. که در میان تمام این محصولات می توان به ژل تنگ کننده یا قرمز ایموشن اشاره کرد. از جمله مواردی که می تواند در برقراری رابطه جنسی ، منجر به کاهش لذت و کیفیت شود ، عارضه ی گشاد واژن است. این مسئله معمولا پس از زایمان های طبیعی برای بانوان پیش آمده و می تواند در هر دو طرف نارضایتی جنسی ایجاد کند. راهکار تولید کنندگان محصولات زناشویی برای حل این مشکل محصولاتی با قابلیت تنگ کنندگی می باشد. که البته ژل تنگ کننده قرمز ایموشن نیز از جمله ی آنهاست. برای آگاهی از مشخصات این محصول در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.



:: برچسب‌ها: بهترین دسته بندی ژل های زناشویی , دسته بندی ژل های زناشویی , ژل تنگ کننده , ژل حساسیت کدکس , ژل روان کننده , ژل روان کننده کدکس , ژل ضد عفونی کننده , ژل کلاسیک کدکس , ژل های زناشویی , مهم ترین دسته بندی ژل های زناشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

مشخصات ژل بهداشتی بانوان برند سروینا

یکی از مهم ترین نیاز های بانوان که باید مورد توجه قرار گیرد بهداشت جنسی است. این مسئله در صورت عدم توجه ممکن است آسیب های مختلفی مانند بروز بیماری های عفونی را در پی داشته باشد. پیامد های عدم رعایت بهداشت ناحیه تناسلی جدی بوده و ممکن است آسیب های بسیاری به سلامت فردی فرد وارد کند. دستگاه تناسلی بانوان از لطافت خاصی برخوردار بوده و باید دائما مورد مراقبت قرار گرفته و تمیز و پاکیزه نگه داشته شود. علاوه بر این به علت حساسیت این ناحیه نباید از هر نوع شوینده ای برای پاکسازی استفاده کرد؛ چرا که در صورت عدم کیفیت و مناسب بودن برای این قسمت ممکن است آسیب های پوستی به همراه داشته باشد. ژل بهداشتی بانوان سروینا یکی از بهترین گزینه ها برای اینکار بوده و موجب حفظ سلامت جنسی بانوان می شود. این ژل استاندارد بوده و ویژه این بخش از بدن خانم ها تولید شده است. بنابراین خطری نداشته و با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کنید. 

مجموعه تولیدی محصولات سروینا، در یکی از محصولات خود اقدام به تولید ژل بهداشتی مخصوص بانوان یائسه سروینا کرده است که با بهره گیری از متخصصان مجرب این حوزه اقدام به تولید نموده است. داشتن پی هاش ۵.۵، پیشگیری از عفونت های موضعی، تنظیم اسیدیته ناحیه خارجی اندام زنانه، از بین برنده باکتری های مضر، پیشگیری از عفونت های موضعی دستگاه تناسلی تنها گوشه ای از مزیت های این ژل است. رفع خارش و سوزش و حفظ و نگهداری باکتری های مفید واژن و مرطوب کنندگی این محصول به سلامت جنسی بانوان در دوران های مختلف کمک کرده است. از مهم ترین موارد استفاده از این محصول می توان به صورت مصرف روزانه برای بانوان، دوشیزگان و بانوان یائسه، قبل و بعد از رابطه جنسی، در دوران قاعدگی و قبل و بعد از شنا اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات جزیی تر درباره این محصول می توان با مطالعه بروشور داخل آن به ابعاد دیگر از ویژگی های این محصول اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: ژل بهداشتی بانوان سروینا , خرید ژل بهداشتی بانوان سروینا , قیمت ژل بهداشتی بانوان سروینا , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم

یکی از نیازمندی های مهم فردی خودمراقبتی است. خود مراقبتی علاوه بر کمک به سلامت جسمانی فرد و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها، موجب سلامت روانی فرد نیز شده و روحیه ای پر از نشاط را به همراه خواهد داشت. در رابطه با بانوان یکی از مهم ترین مسائل در ارتباط با سلامت جسمانی، حفظ بهداشت ناحیه تناسلی است. به علت پدیده عادت ماهیانه در بانوان اهمیت این مسئله چند برابر شده و لازم است نواحی واژن و تناسلی، همواره مورد مراقبت های بهداشتی قرار بگیرند تا از بروز عفونت ها جلوگیری شود. از راهکار های موثر در این زمینه استفاده از شوینده های مخصوص و ویژه مراقبت از این نواحی است. این کار علاوه بر حفظ سلامتی موجب از بین رفتن بوی ناخوشایند ناحیه واژن می شود. ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم از جمله محصولاتی است که در این زمینه کاربرد بالایی داشته و در ادامه به بررسی بیشتر در رابطه با آن پرداخته می شود. 

فروشگاه اینترنتی سپیتا در راستای ایجاد فرهنگ بهداشت قاعدگی، محصولات جدیدی را ارائه نموده است. ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم یکی از محبوب ترین ژل های مراقبتی و سلامت شخصی بانوان به شمار می رود که طرفداران بسیاری دارد. این ژل با داشتن خاصیت عملکرد چهارگانه شامل کنترل کننده تکثیر باکتری های مضر، برطرف کننده بوی نامطبوع واژن، سازگاری با باکتری های مفید و جلوگیری از خشکی مخاط، سلامت جنسی بانوان را نوید می دهد. همچنین این محصول با داشتن عصاره های طبیعی گیاهانی چون بابونه، بورداک، انار به همراه اسید لاکتیک و گلیسیرین، مجموعه کاملی از نیازهای زنانه را پوشش می دهد. خاصیت آنتی باکتریالی و مرطوب کنندگی دستگاه تناسلی، کمک می کند تا از دغدغه های بانوان در دوران عادت ماهانه به میزان زیادی کاسته شود. ضد حساسیت بودن، فرموسلاسیون بسیار ملایم و داشت پی هاش ۴.۵، این محصول را منحصر به فرد کرده است. این محصول در بسته بندی زیبا و مطمئن و در تیوپ های ۱۵۰ گرمی عرضه شده است. شستشوی روزانه بین ۲ تا ۳ مرتبه می تواند نتایج خوبی را در بر داشته باشد. بانوان می توانند برای اطلاعات بیشتر از اطلاعات و دستورالعمل های داخل بسته بهره مند شوند.



:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی، ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم،خرید ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم , قیمت ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()