نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم در کرمانشاه

خرید انواع کاندوم در کرمانشاه

کاندوم از مهم ترین اعضا محصولات جنسی محسوب می شود که استفاده از آن از اهمیت بالایی برخوردار است. جدا از تاثیرات مثبت کاندوم ها بر کیفیت رابطه و ویژگی های جالب توجه آنها، باید اولویت استفاده از این محصول را سلامت جنسی افراد کنترل بارداری دانست. اما مسئله ای وجود دارد که تهیه این گونه محصولات و دسترسی راحت به آنهاست. تهیه محصولات زناشویی به صورت حضوری همواره مشکلی برای بسیاری از افراد بوده و گاهی حتی به همین علت افراد از خرید و استفاده از کاندوم ها اجتناب می کنند. اما در راستای رفع این مشکل و ارائه خدماتی بهتر فروشگاه اینترنتی سپیتاشاپ اقدام به ارائه محصولات خود به صورت آنلاین به تمام شهرستان ها کرده و امکان خرید کاندوم در کرمانشاه به صورت غیرحضوری و کاملا راحت را برای ساکنین محترم این شهرستان فراهم کرده است. 

سپیتا شاپ به عنوان بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی محصولات زناشویی در ایران افتخار دارد که در میان سیاست های کاری خود، فروش انواع کاندوم، ژل های زناشویی و اسپری ها را در استان زیبای کرمانشاه قرار داده است. فروش فوق العاده این محصولات در این استان سبب شده تا سپیتا، اقدام به اخذ نمایندگی فروش در این استان به مرکزیت کرمانشاه را در میان فعالیت های خود جای داده است. از این پس هم وطن های عزیز ساکن این استان  می توانند تمامی محصولات مورد نیاز خود برای یک رابطه جنسی با کیفیت را در سریع ترین زمان ممکن و با بسته بندی کاملا محرمانه درب منزل و یا آدرس درج شده در هنگام خرید تحویل گیرند. جای گیری انواع لباس زیر، کاستوم ها و بسیاری از محصولات دیگر که کیفیت رابطه های جنسی میان زن و مرد را تضمین میکند در این فروشگاه و در استان کرمانشاه عرضه خواهند شد.



:: برچسب‌ها: ارسال فوری کاندوم در کرمانشاه , خرید کاندوم در کرمانشاه , فروش عمده کاندوم در کرمانشاه , فروش کاندوم در کرمانشاه , کاندوم در کرمانشاه , کاندوم ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ژل مدل تاخیری کاپوت

یکی از اهدافی که زوجین به رسیدن به آن می پردازند، افزایش کیفیت رابطه زناشویی است. در این راستا البته راهکار های متعدددی وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به داروها، محصولات تاخیری و سایر محصولات زناشویی اشاره کرد. ژل های تاخیری از جمله گزینه های موثر در این باره هستند که قادر به ایجاد تاخیر در انزال مردان بوده و مشکلات مرتبط با زودانزالی را به سرعت درمان می کنند. در پی این تاثیر ارتباط جنسی زوجین طولانی تر شده و قطعا لذت بیشتری را تجربه خواهند کرد. این دسته از محصولات جنسی دارای پایه آب بوده و حاوی ترکیبات آبرسان هستند؛ از همین جهت هیچ گونه عوارض مضری نداشته و افراد با خیالی آسوده قادر مصرف آنها هستند. 

ژل تاخیری کاپوت

برند کاپوت که یکی از قوی ترین برند های تولید کاندوم در ایران است در یکی از جدید ترین محصولات خود اقدام به تولید ژل تاخیری کاپوت کرده است. این ژل با داشتن فرمولاسیون خاص و خاصیت رطوبت رسانی به نواحی تناسلی این امکان را فراهم می کند که زوج ها با استفاده مقداری از این ژل رابطه های طولانی تری را با هم تجربه نمایند. داشتن مواد بی حسی و رطوبت رسان در این محصول سبب شده است تا از این محصول نیز بتوان در رابطه های مقعدی استفاده کرد و درد های مقاربتی ناشی از پشت را به مقدار زیادی تسکین داد و از بین برد. از سوی دیگر این محصول پایه آب بوده است و با داشتن رایحه تحریک کننده سبب می شود ضمن ایجاد خوب در رابطه جنسی، لذت های زناشویی طولانی تر و جذاب تر شود و به تعمیق رابطه بین زوج ها کمک نماید. این ژل در بسته بندی خاص و در حجم ۹۰ میل در فروشگاه اینترنتی سپیتا در دسترس قرار گرفته است.



:: برچسب‌ها: ژل تاخیری کاپوت , خرید ژل تاخیری کاپوت , قیمت ژل تاخیری کاپوت , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()