نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ژل روان کننده مقعدی کاپوت

برخی از زوجین به برقراری رابطه مقعدی علاقه مند بوده و از این نوع آمیزش لذت زیادی می برند. اما در این باره مشکلاتی نیز وجود دارد؛ اینکه رابطه مقعدی ممکن است با ایجاد درد هنگام دخول موجب آسیب و آزار بانوان شود. از همین جهت است که محصولات زناشویی متعددی برای تسهیل این نوع روابط طراحی و به بازار ارائه شده اند. استفاده از این نوع محصولات به ویژه ژل های روان کننده باعث کاهش درد های بانوان و ازایش لذت هر دو طرف می شود. در نتیجه تجربه ای لذت بخش و رضایت بخش تر رقم خورده و زوجین قادر به برقراری این نوع رابطه بدون هیچ گونه مشکلی خواهند بود. در رابطه های واژینال به دلیل مرطوب شدن خود به خودی واژن می توان تا حدودی از استفاده از زوان کننده ها چشم پوشی نمود اما در این نوع رابطه حتما نیاز است تا از یک مواد روان کننده خارجی استفاده شود تا حرکت های رفت و برگشتی، تاثیر دردناکی بر فرد نگذارد. پک رابطه مقعدی کاپوت با طراحی خاصی که دارد این امکان را فراهم می کند تا بدون احساس درد رابطه اتفاق بیفتد و بر لذت انجام آن افزوده شود.

پک رابطه مقعدی کاپوت


محصولات مشابه:

پک رابطه مقعدی


این پک از یک ژل روان کننده و یک ژل بی حسی تشکیل شده است که علاوه بر کاهش چشمگیر درد مقاربتی، سبب می شود تا بوهای نامطبوعی که شاید سبب آزار دو طرف در حین رابطه شود را از بین ببرد. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که پک مقعدی کاپوت کاملا پایه آب هستند، استفاده با کاندوم هیچ منعی را به همراه ندارد و توصیه می شود تا برای رعایت ایمنی رابطه مقعدی و عدم ابتلا به بیماری های عفونی حتما از یک نوع کاندوم کلاسیک در زمان انجام این نوع پوزیشن استفاده شود. برای استفاده هر چه بهتر از از این پک لازم است تا زن ابتدا از ژل بی حسی در قسمت پشت استفاده نمایند و پس از تاثیر گذاری آن می تواند با مقدار زیادی از این نوع روان کننده ها رابطه را ادامه داد.

 



:: برچسب‌ها: پک رابطه مقعدی کاپوت , خرید پک رابطه مقعدی کاپوت , قیمت پک رابطه مقعدی کاپوت , فروشگاه اینترنتی سپیتا , کاندوم , ژل روان کننده کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

تاثیر رابطه جنسی بر خواب

اهمیت خواب در آمیزش جنسی

آمیزش جنسی و خواب رابطه ای نزدیک به هم داشته و افرادی که به صورت متداول برقرار کننده رابطه هستند، اصولا خواب راحت تری را تجربه می کنند. شاید جالب باشد برایتان که بدانید میان تمایل و میل جنسی و خواب فرد چه رابطه ای برقرار است؟ این سوالی است که در ادامه این مطلب به ارائه پاسخ آن خواهیم پرداخت. می دانید که اتاق خوا مکانی مشترک برای استراحت و برقراری رابطه است. به طور کلی فعالیت های جنسی موجب کاهش استرس و اضطراب شده و در نتیجه آرامش روانی فرد را افزایش می دهند. در پی این آرامش نیز فرد قادر به تجربه خوابی آرام و راحت خواهد بود. با این وجود تاثیر آمیزش جنسی گاها در این باره نادیده گرفته می شود. نکته ی جالب تر این که بر اساس تحقیقات اخیر که بر روی بانوان انجام شده است، افزودن یک ساعت بر خواب شبانه، 14 درصد افزایش میل جنسی در روز بعد اتفاق می افتد. اما جالب تر از آن اینکه در صورت تغییر تایم خواب از پس از نیمه شب به ساعت 23 این افزایش تمایل جنسی را به میزان 3 برابر مشاهده خواهید کرد. 

عموما زنان بیش از مردان دچار کمبود خواب می شوند و اما از سوی دیگر یکی از مواردی که افراد برای درمان آن به مشاوران زناشویی مراجعه می کنند، درباره اختلال خواب و تاثیر بر رابطه زناشویی است.  نکته قابل توجه درباره این موضوع، خستگی بیش از حد برای رابطه جنسی اصلی ترین دلیل زنانی است که باعث از بین رفتن این میل رابطه می شوند . در مقابل خواب کافی شبانه می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد . بررسی های جدید نشان داد که هر چه زنان زمان بیشتری را در خواب سپری می کنند ، در روز بعد علاقه بیشتری به برقراری رابطه نشان می دهند.  تنها یک ساعت خواب اضافه منجر به ۱۴ درصد شانس ایجاد رابطه جنسی می شود و همین اتفاق به ظاهر کوچک می تواند تاثیر بسیار بالایی را در گرم شدن کانون عاطفی رابطه داشته باشند . طبق مطالعات انجام شده ، از آن جایی که در دنیای امروز، زنان و مردان با هم در حال مبارزه با استرس هستند اما نتایج نشان می دهند که استرس و بی خوابی تاثیر بیشتری بر تمایل جنسی و باعث کاهش آن می شود . عدم خواب کافی و استرس منجر به ترشح هورمون کورتیزول و در نتیجه باعث کاهش سطح تستسترون خون می شود که خبر خوبی برای آقایان نیست.



:: برچسب‌ها: اسپری زناشویی , تاثیر رابطه جنسی بر خواب , رابطه جنسی و خواب مناسب , ژل زناشویی , کاندوم , نقش خواب بر رابطه جنسی , نقش خواب در کیفیت رابطه جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()