کاندوم کاپوت CLASSIC FUNGLESS
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم CLASSIC FUNGLESS کاپوت

مهم ترین هدف از استفاده از کاندوم ها حفظ سلامت جنسی است. با وجود اینکه کاندوم ها برای افزایش لذت و کیفیت رابطه نیز مورد استفاده قرار می گیرند ، نباید اولویت استفاده از این محصول را فراموش کرد. به همین خاطر برخی برند ها به این موضوع اهمیت داده و کاندوم هایی با خاصیت ضدقارچ به بازار عرضه کرده اند.  کاندوم ضد قارچ CLASSIC FUNGLESS کاپوت  از بهترین این محصولات است. 

این محصول با بهره برداری از مواد مختلف شیمیایی با کاربرد های متنوع توانسته است تا نیاز های افراد را برطرف کند.یکی از مهمترین این نیاز ها رفع زود انزالی است.درست همانند سایر محصولات این برند، این کاندوم نیز با آغشته شدن به مواد ایجاد کننده تاخیر در انزال به نام بنزوکائین توانسته است تا به میزان بسیار مناسبی به کنترل انزال در مردان شده است.

از طرفی بهره برداری این محصول از مواد روان کننده ای به نام لوبریکانت توانسته است به میزان قابل توجهی از درد های رابطه جنسی کاهش دهد چرا که این ماده روان کننده میتواند دخول را آسوده تر و در نتیجه درد های حاصل را کاهش دهد. اما مهمترین ویژگی این محصول از بین بردن قارچ ها و بیماری های اندام های تناسلی در مردان و زنان است.از میان بردن این قارچ ها به دو دلیل بسیار مفید است. در گام اول با از میان رفتن این قارچ ها احتمال افراد به بیماری های جنسی از جمله سیفلیس و تبخال تناسلی به میزان بسیار زیادی کاهش خواهد یافت. در گام دوم و با از بین رفتن این قارچ ها، انتشار بوی بد واژن از بین خواهد رفت.

این محصول برای بانوانی که اولین رابطه جنسی خود را پشت سر میگذارند بسیار موثر خواهد بود .





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم ضد قارچ CLASSIC FUNGLESS کاپوت , خرید کاندوم ضد قارچ و حساسیت کاپوت , خرید کاندوم ضدقارچ کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم ضد قارچ CLASSIC FUNGLESS کاپوت , قیمت کاندوم ضد قارچ و حساسیت کاپوت , قیمت کاندوم ضدقارچ کاپوت , کاندوم ضد قارچ CLASSIC FUNGLESS کاپوت , کاندوم ضد قارچ و حساسیت کاپوت , کاندوم ضدقارچ کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: