کاندوم های هوشمند
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم های هوشمند در بازار 

پیش از این با انواع کاندوم ها آشنا شده ایم. اما جالب است بدانید که نسل جدیدی از کاندوم های با نام کاندوم های هوشمند روانه ی بازار شده اند که متفاوت از انواع پیشین هستند. این نوع کاندوم ، درو واقع یک حلقه ی مجهز به نانو شیپی می باشد که در انتهای آن قرار دارد و به جمع آوری اطلاعات می پردازد. در ادامه قصد داریم به بررسی اظهارات تولید کنندگان این محصول راجع به آن بپردازیم. 

 

 

ویژگی های کاندوم های هوشمند

 

  • این محصول توانایی استفاده های مکرر را داشته ، ضد آب بوده و می توان آن را با مواد شوینده شست وشو داد.
  • این کاندوم میزان کالری مصرفی در حین رابطه جنسی، مدت، دفعات و سرعت رابطه جنسی، پوزیشن‌های رابطه، دمای پوست و چند عامل دیگر را سنجیده و مجموع این داده ها را از راه بلوتوث به تلفن همراه مصرف کننده ارسال می کند.

 

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تا کنون بیش از هزاران نفر در دنیا پیش خرید کاندوم هوشمند را شروع کرده اند و انتظار می رود تا قبل از عرضه آن به بازار ، میلیون ها نفر آن را پیش خرید کرده باشند.هزینه خرید این محصول حدود۸۰ دلار  خواهد بود.

 

کاندوم هوشمند

 

  • علاوه بر این، این کاندوم به مصرف‌کننده درباره وجود عفونت‌های آمیزشی مثل کلامیدیا و سیفیلیس هم اطلاع می‌دهد؛ این حلقه “فیلتر آنتی بادی” دارد که وقتی در معرض پروتئین‌ها یا آنتی‌ژن‌های عفونت‌های آمیزشی قرار می‌گیرد هشداری را به تلفن مصرف‌کننده ارسال می‌کند.

 





:: برچسب‌ها: sepita , SepitaShop , خرید کاندوم هوشمند , سپیتا , سپیتا شاپ , عرضه کاندوم هوشمند , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم هوشمند , کاندوم های هوشمند , کاندوم هوشمند , کاندوم هوشمند چیست ؟ , کاندوم هوشمند های , ویژگی های کاندوم هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: