نوشته شده توسط : نادر رفیعی

بهترین اسپری های تاخیری برند پاورمن

برند دلتا پاورمن از جمله برند های تولید کننده محصولات زناشویی است که توانسته است در میان افراد به جایگاه مناسبی دست پیدا کرده و با ارائه محصولات متنوع این جایگاه را تثبیت کند. محبوب ترین محصولات این برند اسپری های زناشویی هستند. در ادامه ی مطلب به بررسی برترین اسپری های پاورمن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

اسپری تاخیری پاورمن رایحه لیمو 

سه مرد از هر ده مرد به اختلال زودانزالی دچار هستند که این یکی از شایع ترین علل طلاق در دنیا اعلام شده است.بسیاری از مردان بر این باورند که این اختلال بدون درمان است.اما علاوه بر درمان های پزشکی که برای این اختلال مطرح است نحصولات جنسی بسیار زیادی روانه بازار شده که میتواند در زندگی جنسی شما اعمال اثرات مثبت داشته باشد.

اسپری تاخیری پاورمن دلتا زکس با رایحه لیمو یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات در این خصوص است که با بالا بردن اعتماد به نفس شما و ایجاد حس آرامش هنگام نزدیکی و جلو گیری از انزال زودرس به شما و شریک جنسی شما بالاترین حس لذت در رابطه جنسی را هدیه می ­دهد.

این محصول با برقراری جریان خون در الت تنسلی و مانع انزال در مردان سبب میشود که علاوه بر ایجاد نعوظی پایدار تاخیری قابل قبول در انزال رخ دهد تا ارگاسم دو طرف در یک زمان اتفاق بیوفتد.

برای استفاده از این محصولات جنسی نیازی به نسخه پزشک نیست. نکته خوب در مورد این اسپری، استفاده همزمان آن با کاندوم است. درصورتیکه هنگام استفاده از اسپری تاخیری لیمو با حساسیت مواجه شدید؛ حتما نیاز به مراجعه پزشک متخصص است.

نکته بسیار مهم در خصوص استفاده از اسپری ها و ژل های تاخیری این است که مانع برخورد این محصولات با اندام های جنسی بانوان شوید چرا که باعث تاخیر بیشتر آنان در ارگاسم خواهد شد.بهترین شیوه شستشو آلت دو الی سه دقیقه پس از اسپری است.



:: برچسب‌ها: 3 اسپری برتر پاورمن , 3 اسپری تاخیری پاورمن , 3 اسپری مهم پاورمن , اسپری تاخیری , بهترین اسپری پاورمن , خرید بهترین اسپری های زناشویی , قیمت اسپری تاخیری , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

تفاوت های اصلی رابطه جنسی و خود ارضایی

خودارضایی از جمله مواردی است که موجب می شود فرد آسیب های جسمی و روحی متعددی را متحمل شود. به همین جهت است که باید در صورت اعتیاد به ترک آن اقدام کرد. اما تفاوت رابطه جنسی و خودارضایی در چسیت و چرا آسیب های مخربی را به همراه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. 

در رابطه جنسی با همسر چون ارتباط عاطفی ایجاد می‌شود سیستم اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک به صورت متعادل تحریک گشته و اندام‌هایی که تحت تاثیر این سیستم ‌ها هستند به صورت طبیعی فعالیتشان افزایش یا کاهش می‌یابد ، اما در خودارضایی یا استمنا چون فرد از طریق خیالات و بدون وجود ارتباط عاطفی مستقیم خود را تحریک می‌کند تحریک اعصاب فوق به صورت متعادل صورت نمی‌گیرد و بنابراین فعالیت اعضای تحت تاثیر این اعصاب به صورت غیرطبیعی کاهش یا افزایش می‌یابد و خود باعث عوارض جسمی می‌گردد.

این نکته را به یاد داشته باشید که در حین برقراری رابطه حنسی بهتر است از محصولات زناشویی کمکی مانند کاندوم ها استفاده کنید. این محصولات علاوه بر کنترل بارداری های ناخواسته میتواند ، در پیشگیری از انتقال بسیاری از بیماری های مقاربتی نیز موثر باشد.

 

یکی دیگر از مهمترین تفاوت رابطه جنسی و خودارضایی تخلیه منی در مردان است. در رابطه جنسی طبیعی به ویژه اگر انزال در زمان دخول رخ دهد کیسه های منی به طور کامل تخلیه میشوند. در حالی که حین خودارضایی نسبت به قدرت تخیل فرد، کیسه اسپرم خالی میشود و اگر این عمل به خوبی انجام نشود سوزش ادرار و بیماری های دیگر را در پی خواهد داشت.

تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی

میتوانید با خرید کاندوم در شیراز نیز با سپیتا شاپ همراه باشید و پیش از رابطه جنسی خود از بهترین محصولات زناشویی لذت ببرید.

بنابراین در هنگام خودارضایی، چون تحریک شونده و تحریک گیرنده یا به اصطلاح فردی که ارضا میشود و فردی که ارضا میکند یک نفر است، بیماری های روانی و ذهنی بسیار زیادی بروز می کند.مانند ضعف بیش از حد چشم، بویایی و بیماری هایی مانند پوکی استخوان و لرزش دست ها. برای رفع این موارد بهتر است که رابطه جنسی داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: sepita , SepitaShop , اصلی ترین تفاوت خود ارضایی و رابطه جنسی , اصلی ترین تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی , تفاوت خود ارضایی و رابطه جنسی , تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی , تفاوت های تفاوت خود ارضایی و رابطه جنسی , تفاوت های رابطه جنسی و خود ارضایی , خود ارضاییخود ارضایی و رابطه جنسی , رابطه جنسی , سپیتا , سپیتا شاپ , فرق رابطه جنسی و خود ارضایی , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , مهمترین تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی , مهمترین تفاوت های رابطه جنسی و خود ارضایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

روش درست استفاده از کاندوم

در هنگام برقراری رابطه جنسی از جمله مواردی که باید به آن توجه کنید امنیت و سلامت جنسی است که این مهم با استفاده کردن از محصولات محافظتی مانند کاندوم ممکن می شود. اما باید بدانید که برای گرفتن نتیجه لازم است طریقه ی صحیح استفاده از کاندوم را بلد باشید. در ادامه به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت. 

برای باز کردن پوسته کاندوم بهتر است از محل پاراف مشخص شده و به آرامی و بدون استفاده از یک شیئ تیز یا حتی ناخن اقدام کنید. پس از باز شدن قسمت انتهایی را کمی فشار دهید تا کاندوم به خوبی از پوسته خارج شود.

  1. برای مشخص شدن درون و یا بیرون کاندوم هیچ جای نگرانی نیست. به صورت معمول کاندوم ها به صورتی طراحی شده اند که با چشم میتوان تفاوت این دو منطقه را از هم تشخیص داد اما اگر در محیط تاریکی قرار دارید، میتوانید به آرامی یک بند از انگشت خود را درون کاندوم فرو کرده تا قسمت های مختلف آن را از یکدیگر تشخیص دهید.

توجه داشته باشید که استفاده از کاندوم میتواند یک عامل بسیار موثر در کنترل بارداری های ناخواسته و مانع بسیار خوبی برای انتقال بیماری های مقاربتی باشد.

  1. برای نصب کاندوم بر روی آلت تناسلی دقت داشته باشید که آلت باید در سفت ترین حالت ممکن و نعوظ کامل قرار داشته باشد. ابتدا با یک دست سر کاندوم را نگه داشته با دست دیگر حلقه ای به دور محصول و آلت تناسلی ایجاد کنید و دست خود را تا انتهای آلت پایین بکشید. به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام نصب از ورود هوا به کاندوم جلوگیری کنید تا محصول به بهترین شیوه به آلت شما متصل شود.


:: برچسب‌ها: استفاده از کاندوم , استفاده از کاندوم مردانه , بهترین روش استفاده از کاندوم , بهترین روش استفاده از کاندوم مردانه , بهترین شیوه درست استفاده از کاندوم , روش استفاده از کاندوم , روش استفاده از کاندوم مردانه , روش درست استفاده از کاندوم , روش درست استفاده از کاندوم مردانه , روش صحیح استفاده از کاندوم , روش صحیح استفاده از کاندوم مردان , روش صحیح استفاده از کاندوم مردانه , روش های اصولی استفاده از کاندوم , روش های اصولی استفاده از کاندوم مردانه , سپیتاسپیتا شاپ , شیوه درست استفاده از کاندوم , شیوه درست استفاده از کاندوم مردانه , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

راهکار های ترک خود ارضایی در مردان

یکی از اعمالی که در جوامع به عنوان کاری ناپسند تلقی می شود، خودارضایی است. این عمل غریزی بوده و با این وجود که در برخی جوامع سعی بر این بوده که عادی و نرمال جلوه داده شود ، همچنان مورد تایید قرار نگرفته است. از همین جهت است که در ادامه ی این مطلب قصد داریم به بررسی روش هایی برای ترک خودارضایی بپردازیم. با سپیتاشاپ همراه باشید. 

  1. هر آنچه باعث تحریک و وسوسه شما میشود را از خود دور کنید. برای مثال از نگهداری و تماشای فیلم های پورن و مستهجن که ممکن است شما را تحریک کند تا خود ارضایی کنید ، خودداری کنید.
  2. اگر در زمان و ساعت مشخصی از شبانه روز خودارضایی میکنید بهتر است برای این ساعات برنامه خاصی را تنظیم کنید. برای مثال شبها تا زمانی که به طور کامل خوابتان نگرفته است به اتاق خواب نروید ، حواس خودتان را پرت کنید و یا خود را با انجام عمل دیگری خسته کنید.
  3. سعی کنید کمتر تنها باشید. تنهایی یک عامل اصلی برای تحریک شروع خود ارضایی است. بهتر است تمامی ساعات شبانه روز را با بودن کنار خانواده و یا دوستان بگذرانید.
  4. سعی کنید ورزش موردعلاقتان را پیدا کرده و آن را دنبال کنید.
  5. به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. گوش کردن به موسیقی میتواند یک عامل اصلی برای کنترل تحریک و یا خود ارضایی باشد.

ترک خود ارضایی

  1. یکی از راه های موثر شروع به یک فعالیت و یادگیری مهارت جدید است. فعالیت هایی مثل نقاشی ، آشپزی ، خوانندگی ، نمایش و …می توانند گزینه های مناسبی باشند.
  2. یکی از موثرترین شیوه هایی که روانشناسان برای ترک یک عامل به افراد پیشنهاد میکنند پاداش و تنبیه است. برای هربار که خود ارضایی نمیکنید و یا خود را کنترل میکنید ، مبلغی را کنار گذاشته و پس از تجمیع آنها برای خود یک هدیه بخرید.
  3. با کسانی که میدانید آنها هم خودارضایی میکنند و بودن با آنها شما را هم وسوسه میکند ، ارتباط خود را کم کنید.
  4. نگاه کردن به آینه و یا بدن خود در بسیاری از موارد میتواند یک عامل اصلی برای تحریک افراد باشد از این رو میتوان این نکته را به شما یاد آوری کرد برای جلوگیری از تحریک خود، تنها برای نظافت به آینه و اندام خود خیره شوید.
  5. در آخر مهم ترین نکته این است که انجام خود ارضایی ضرر های بسیار زیادی دارد و مهم ترین آنها میتواند ابتلا به زودانزالی باشد که ممکن است شما را برای انجام رابطه جنسی با همسرتان دچار مشکل بکند.


:: برچسب‌ها: 10 روش ترک خودارضایی , sepita , SepitaShop , اصول ترک خود ارضایی , اصول ترک خودارضایی , اهمیت ترک خود ارضایی , بهترین روش ترک خود ارضایی , بهترین روش ترک خود ارضایی در مردان , بهترین روش های ترک خودارضایی , ترک خود ارضایی , ترک خود ارضایی در زنان , ترک خود ارضایی در مردان , ترک خودارضایی , ده روش ترک خودارضایی , روش های ترک خود ارضایی , روش های ترک خودارضایی , سپیتا , سپیتا شاپ , شیوه های ترک خود ارضایی , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , مهمترین روش های ترک خود ارضایی , مهمترین روش های ترک خودارضایی , موثرترین روش های ترک خودارضایی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم senses 58% نازک کاپوت مینی

در جامعه ی امروز دیگر استفاده از کاندوم به عنوان یکی از ملزومات برقراری رابطه جنسی پذیرفته شده است اما هنوز برخی از این کار سر باز می زنند. علت این مسئله نیز این است که کاندوم احساس طبیعی رابطه را از بین می برد. اما برای رفع این مشکل محصولاتی به بازار عرضه شده است که از جمله ی آنها کاندوم senses 58% کاپوت مینی  است. در ادامه با مشخصات این کاندوم بیشتر آشنا شوید. 

این کاندوم که نسبت به نمونه های دیگر ۵۸ درصد نازک تر و شفاف تر می باشد، با وجود این ضخامت کم، مقاومت بالایی داشته و در پیشگیری از بارداری های ناخواسته و انتقال بیماری های مقاربتی نقش بسزایی دارد. همچنین جنس لاتکس این محصول فوق العاده انعطاف پذیر بوده و به علت نازکی آن، می تواند گرما و حرارت را به خوبی انتقال دهد. از همین رو اگر مایل هستید رابطه ای لذت بخش و همراه با احساس طبیعی را تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید.

کاندوم senses 58% کاپوت مینی دارای لوبریکانت با دوام و ویژه است که موجب می شود ، عمل دخول در رابطه جنسی با سهولت بیشتری انجام شده و درد ها و سوزش های بانوان در حین مقاربت و پس از آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. رایحه ی خوش این کاندوم احساس بهتری را در حین رابطه برای طرفین ایجاد کرده و افزایش دهنده ی میل جنسی می باشد.

برای تجربه ی یک رابطه لذت بخش و طبیعی ، البته همراه با امنیت و حفظ سلامت جنسی، پیشنهاد می کنیم از این کاندوم استفاده کنید. این محصول از برند کاپوت را می توانید در بسته بندی های ۱۲ عددی و از طریق یک فروشگاه آنلاین لوازم جنسی خریداری کنید.

 



:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم 58% کاپوت 3 عددی , خرید کاندوم 58% مینی کاپوت , خرید کاندوم senses 58% کاپوت 3 تایی , خرید کاندوم senses 58% کاپوت 3 عددی , خرید کاندوم senses 58% کاپوت مینی , خرید کاندوم senses 58% مینی کاپوت , خرید کاندوم نازک senses 58% کاپوت مینی , خرید کاندوم نازک senses 58% مینی کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم 58% کاپوت 3 عددی , قیمت کاندوم 58% مینی کاپوت , قیمت کاندوم senses 58% کاپوت 3 تایی , قیمت کاندوم senses 58% کاپوت 3 عددی , قیمت کاندوم senses 58% کاپوت مینی , قیمت کاندوم senses 58% مینی کاپوت , قیمت کاندوم نازک senses 58% کاپوت مینی , قیمت کاندوم نازک senses 58% مینی کاپوت , کاندوم 58% کاپوت 3 عددی , کاندوم 58% مینی کاپوت , کاندوم senses 58% کاپوت 3 تایی , کاندوم senses 58% کاپوت 3 عددی , کاندوم senses 58% کاپوت مینی , کاندوم senses 58% مینی کاپوت , کاندوم نازک senses 58% کاپوت مینی , کاندوم نازک senses 58% مینی کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

اسپری دلتا پاورمن رایحه طالبی

در زمینه مشکلات جنسی از زودانزالی می توان به عنوان یکی از شایع ترین ها یاد کرد که باعث تضعیف مردان هم از لحاظ روانی و هم جسمی می شود. به همین خاطر جهت درمان آن گزینه های مختلفی ارائه شده است که از جمله آنها استفاده از اسپری های زناشویی است.  اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی از همین نوع محصولات است که در ادامه با ویژگی های آن آشنا خواهید شد. 

اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی دارای ماده ی تاخیری می باشد که این ویژگی با بی حس سازی آلت مردانه به اندازه ی کافی ، موجب تاخیر در نعوظ مردان شده و مدت زمان رابطه جنسی را افزایش می دهد. از این رو در افزایش اعتماد به نفس مرد ، رضایت زن و لذت دو طرف نقش موثری ایفا می کند. عمل اسپری باید حدودا ۱۰ دقیقه پیش از مقاربت و در نواحی کلاهک و قسمت زیرین آلت صورت گیرد. زمان جذب در افراد با میزان جذب پوستی متفاوت ، به طور میانگین حدود ۵ تا ۱۵ دقیقه می باشد و پس از این مدت باید آلت با آب سرد شست و شو داده شده و تمیز شود. برای اینکه خاصیت اسپری بر واژن بانوان نیز اثر نگذارد ، بهتر است از کاندوم استفاده شود.

این اسپری حاوی رایحه ی مطبوع طالبی است که علاوه بر ایجاد حس خوشایند ، از انتشار بوی بد نواحی تناسلی جلوگیری می کند. این محصول از حساسیت و التهابات نواحی تناسلی جلوگیری کرده و همچنین افزایش دهنده ی میل جنسی می باشد. لازم به ذکر است که در نواحی بیضه ها و مجرای ادرار از انجام عمل اسپری خودداری کنید.



:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , اسپری پاورمن با رایحه ی طالبی , اسپری پاورمن طالبی , اسپری تاخیری پاورمن با رایحه ی طالبی , اسپری تاخیری پاورمن طالبی , اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , اسپری تاخیری دلتا پاورمن طالبی , اسپری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , اسپری دلتا پاورمن طالبی , خرید اسپری پاورمن با رایحه ی طالبی , خرید اسپری پاورمن طالبی , خرید اسپری تاخیری پاورمن با رایحه ی طالبی , خرید اسپری تاخیری پاورمن طالبی , خرید اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , خرید اسپری تاخیری دلتا پاورمن طالبی , خرید اسپری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , خرید اسپری دلتا پاورمن طالبی , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیت , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت اسپری پاورمن با رایحه ی طالبی , قیمت اسپری پاورمن طالبی , قیمت اسپری تاخیری پاورمن با رایحه ی طالبی , قیمت اسپری تاخیری پاورمن طالبی , قیمت اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , قیمت اسپری تاخیری دلتا پاورمن طالبی , قیمت اسپری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , قیمت اسپری دلتا پاورمن طالبی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم ناچ کدکس zero zero tree

ناچ کدکس برند محبوبی است که در ادامه قصد داریم به بررسی یکی از محصولات آن بپردازیم.  کاندوم zero zero tree ناچ کدکساز نازکترین کاندوم های موجود است که با بهره گیری از تکنولوژی ژاپن تولید شده و ضخامت آن ۰.۰۳ میلی متر است. این مسئله این امکان را می دهد که برای افراد خواستار احساس طبیعی در رابطه گزینه ی مناسبی محسوب شود.

این کاندوم از جنس لاتکس انعطاف پذیر بوده و دارای ماده ی روان کننده می باشد. از همین رو، در تسهیل عمل دخول و همچنین حرکت آلت داخل واژن در حین رابطه، نقش داشته و درد های ناشی از این موضوع را برای بانوان کاهش می دهد. توجه کنید که برای رضایت دو طرفه باید به این مسئله توجه کافی را داشته باشید؛ شما با خرید این کاندوم می توانید یک لذت دوطرفه را تجربه کنید.

کاندوم zero zero tree ناچ کدکس دارای قابلیت افزایش میل جنسی بوده و همچنین به علت ضخامت کم در انتقال گرما و ایجاد تحریک بسیار مطلوب عمل می کند. رایحه ی مطبوع این کاندوم برای شما و شریک جنسی تان احساس خوشایندی ایجاد کرده و تجربه ی جالبی را برایتان رقم می زند.

مجهز بودن این کاندوم به مخزن ذخیره اسپرم موجب اطمینان شما از بابت عدم بارداری و تجربه ای امن با خیالی آسوده می شود. به طور کلی اگر علاقه مندید تجربه ی یک رابطه ی همراه با کیفیت و امنیت را به خود و شریک جنسی تان هدیه دهید، ما این محصول برند ناچ کدکس را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول در بسته بندی های ۱۲ عددی به بازار عرضه می شود.



:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم zero zero tree کدکس , خرید کاندوم zero zero tree ناچ کدکس , خرید کاندوم فوق العاده نازک کدکس , خرید کاندوم فوق العاده نازک ناچ کدکس , خرید کاندوم نازک کدکس , خرید کاندوم نازک ناچ کدکس , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم zero zero tree کدکس , قیمت کاندوم zero zero tree ناچ کدکس , قیمت کاندوم فوق العاده نازک کدکس , قیمت کاندوم فوق العاده نازک ناچ کدکس , قیمت کاندوم نازک کدکس , قیمت کاندوم نازک ناچ کدکس , کاندوم zero zero tree کدکس , کاندوم zero zero tree ناچ کدکس , کاندوم فوق العاده نازک کدکس , کاندوم فوق العاده نازک ناچ کدکس , کاندوم نازک کدکس , کاندوم نازک ناچ کدکس ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم بسیار نازک senses 58% کاپوت

هر چند که استفاده از کاندوم ها در دنیای امروز بسیار رواج یافته است اما هنوز برخی به دوری از این عمل می پردازند. مهم ترین علت این اجتناب ایجاد احساس غیر طبیعی عنوان شده است. به همین خاطر است که تولید کنندگان محصولات جنسی کاندوم هایی بسیار نازک برای رفع این مشکل تولید و به بازار عرضه کرده اند. نمونه ای از آنها کاندوم senses 58% کاپوتاست که در ادامه می تواند با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید. 

این کاندوم که نسبت به نمونه های دیگر ۵۸ درصد نازک تر و شفاف تر می باشد، با وجود این ضخامت کم، مقاومت بالایی داشته و در پیشگیری از بارداری های ناخواسته و انتقال بیماری های مقاربتی نقش بسزایی دارد. همچنین جنس لاتکس این محصول فوق العاده انعطاف پذیر بوده و به علت نازکی آن، می تواند گرما و حرارت را به خوبی انتقال دهد. از همین رو اگر مایل هستید رابطه ای لذت بخش و همراه با احساس طبیعی را تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید.

کاندوم senses 58% کاپوت دارای لوبریکانت با دوام و ویژه است که موجب می شود ، عمل دخول در رابطه جنسی با سهولت بیشتری انجام شده و درد ها و سوزش های بانوان در حین مقاربت و پس از آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. رایحه ی خوش این کاندوم احساس بهتری را در حین رابطه برای طرفین ایجاد کرده و علاوه بر این، افزایش دهنده ی میل جنسی می باشد.

برای تجربه ی یک رابطه لذت بخش و طبیعی ، البته همراه با امنیت و حفظ سلامت جنسی، پیشنهاد می کنیم از این کاندوم استفاده کنید. این محصول از برند کاپوت را می توانید در بسته بندی های ۱۲ عددی و از طریق یک فروشگاه آنلاین لوازم جنسی خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم 58% کاپوت , خرید کاندوم senses 58% کاپوت , خرید کاندوم خیلی نازک کاپوت , خرید کاندوم فوق العاده نازک senses 58% کاپوت , خرید کاندوم نازک senses 58% کاپوت , خرید کاندوم نازک کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم 58% کاپوت , قیمت کاندوم senses 58% کاپوت , قیمت کاندوم خیلی نازک کاپوت , قیمت کاندوم فوق العاده نازک senses 58% کاپوت , قیمت کاندوم فوق العاده نازک کاپوت , قیمت کاندوم نازک senses 58% کاپوت , قیمت کاندوم نازک کاپوت , کاندوم 58% کاپوت , کاندوم senses 58% کاپوت , کاندوم خیلی نازک کاپوت , کاندوم فوق العاده نازک senses 58% کاپوت , کاندوم فوق العاده نازک کاپوت , کاندوم نازک senses 58% کاپوت , کاندوم نازک کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم انرژی زا secret energy کاپوت

کاندوم secret energy کاپوت  یکی از محصولات بسیار کاربردی برند کاپوت است که با بهره مندی از خاصیت انرژی زایی مشکل افرادی که با کمبود انرژی در حین رابطه مواجه هستند را حل می کند. این کاندوم علاوه بر این ، از ویژگی های دیگری نیز بهره مند است که برای اشنایی با آنها ، می توانید در ادامه ی مطلب با سپیتاشاپ همراه باشید. 

این کاندوم از جنس لاتکس نازک و مقاوم می باشد که در عین انتقال گرما ی مناسب و ایجاد حس طبیعی در رابطه ، با دارا بودن سطح حلقوی موجب تحریک بیشتر شما و شریک جنسی تان می شود. ضخامت آن هیچ گونه مغایرتی با استحکام بافت لاتکس نداشته و برای پیشگیری از بارداری ناخواسته و بیماری های مقاربتی کاملا گزینه ی مناسبی می باشد. علاوه بر اینها ، رایحه مطبوعی که این کاندوم دارد ، خاصیت افزایش دهندگی میل جنسی داشته و در تحریک بیشتر طرفین موثر است.

کاندوم secret energy کاپوت موجب افزایش جریان خون در آلت تناسلی و همچنین افزایش حجم آن می شود. همچنین دارای لوبریکانت مخصوص کاندوم های نازک است که باعث کاهش درد های رابطه برای بانوان شده و ایجاد لذت دوطرفه را تضمین می کند. این محصول حاوی عصاره ساوپالمتو ، B3 و ال آرژنین بوده و به همین علت خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی دارد ؛ از این رو ، در حین استفاده از آن ، از ابتلا به عفونت های نواحی تناسلی در امان می مانید. استفاده از این کاندوم را برای تجربه یک رابطه ی امن و لذت بخش توصیه می کنیم.

این کاندوم در مواردی که بانوان نیاز به تحرکات فیزیکی بیشتری دارند ، کاربرد داشته گزینه ی مطلوبی برای یک رابطه ی لذتبخش می باشد.این محصول را می توانید در بسته بندی های ۱۲ عددی خریداری کنید.

 



:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم secret energy کاپوت , خرید کاندوم آنتی باکتریال کاپوت , خرید کاندوم حساس secret energy کاپوت , خرید کاندوم حساسیت secret energy کاپوت , خرید کاندوم ضد حساسیت secret energy کاپوت , خرید کاندوم ضد حساسیت کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم secret energy کاپوت , قیمت کاندوم آنتی باکتریال کاپوت , قیمت کاندوم حساس secret energy کاپوت , قیمت کاندوم حساسیت secret energy کاپوت , قیمت کاندوم ضد حساسیت secret energy کاپوت , قیمت کاندوم ضد حساسیت کاپوت , کاندوم secret energy کاپوت , کاندوم آنتی باکتریال کاپوت , کاندوم حساس secret energy کاپوت , کاندوم حساسیت secret energy کاپوت , کاندوم ضد حساسیت secret energy کاپوت , کاندوم ضد حساسیت کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

اسپری تاخیری دلتا زکس پاورمن با رایحه ی نارگیل

یکی از برند های مطرح در زمینه تولید اسپری های زناشویی پاورمن است که توانسته از محبوبیت قابل قبولی در میان مردن برخوردار شود. اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیلنمونه ای از محصولات این برند است هدف ار تولید آن کنترل انزال در مردان می باشد. در ادامه ویژگی های این محصول را به صورت دقیق تری بررسی خواهیم کرد. 

این محصول دارای خاصیت تاخیری می باشد و با افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردانه موجب تاخیر در نعوظ می شود. از همین رو ، برای رفع زود انزالی موثر بوده و با افزودن بر مدت زمان رابطه ، لذت بیشتری را برای شما و شریک جنسی تان به ارمغان می آورد. مسئله ی عدم کنترل انزال در مردان به مشکلاتی مانند کاهش اعتماد به نفس و سردی در رابطه نیز منجر می شود ، اما نگران نباشید استفاده از این اسپری به بهبود مشکل شما کمک می کند.

ان محصول دارای رایحه ی نارگیل است که گرم و محرک می باشد. اما علاوه بر احساس خوشایند و افزایش تحریک از طریق حس بویایی ،این رایحه بوی بد نواحی تناسلی مردان را نیز کاهش داده و باعث احساس بهتری برای دوطرف در رابطه می شود.

این اسپری میل جنسی شما را افزایش می دهد که باعث تجربه ای گرم و لذت بخش  می شود. علاوه بر این التهابات نواحی تناسلی را ترمیم کرده و سلامت جنسی تان را بهبود می بخشد.

استفاده از این اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل برای رفع چند نیاز ، به صورت همزمان در حین رابطه پیشنهاد می شود. در حین استفاده احتیاط لازم را داشته باشید و اصلا بر نواحی بیضه ها و مجرای ادرار عمل اسپری را انجام ندهید. استفاده از این محصول و به ویژه ژل ها و اسپری های زناشویی میتواند در روند برقراری رابطه جنسی لذت بخش موثر باشد.



:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , اسپری پاورمن نارگیل , اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن نارگیل , اسپری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , اسپری دلتازکس پاورمن نارگیل , خرید اسپری پاورمن نارگیل , خرید اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , خرید اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن نارگیل , خرید اسپری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , خرید اسپری دلتازکس پاورمن نارگیل , سپیتا , سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت اسپری پاورمن نارگیل , قیمت اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , قیمت اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن نارگیل , قیمت اسپری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , قیمت اسپری دلتازکس پاورمن نارگیل ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()