اسپری دلتا پاورمن رایحه لیمو
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

اسپری پاورمن رایحه لیمو

به طور میانگین از هر 10 مرد 3 مرد به انزال زودرس دچار هستند که این مسئله علاوه بر اینکه موجب کاهش کیفیت رابطه و سردی طرفین می شود ، بلکه اعتماد به نفس مردان را نیز کاهش می دهد. از همین جهت شرکت های تولید کننده محصولات زناشویی اقدام به تولید محصولاتی با خاصیت تاخیری و رفع این مشکل کرده اند. در ادامه به بررسی یکی از محصولات که توسط برند پاورمن تولید شده است ، خواهیم پرداخت. 

اسپری تاخیری پاورمن رایحه لیمو یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات در این خصوص است که با بالا بردن اعتماد به نفس شما و ایجاد حس آرامش هنگام نزدیکی و جلو گیری از انزال زودرس به شما و شریک جنسی شما بالاترین حس لذت در رابطه جنسی را هدیه می ­دهد.

این محصول با برقراری جریان خون در الت تنسلی و مانع انزال در مردان سبب میشود که علاوه بر ایجاد نعوظی پایدار تاخیری قابل قبول در انزال رخ دهد تا ارگاسم دو طرف در یک زمان اتفاق بیوفتد.

برای استفاده از این محصولات جنسی نیازی به نسخه پزشک نیست. نکته خوب در مورد این اسپری، استفاده همزمان آن با کاندوم است. درصورتیکه هنگام استفاده از اسپری تاخیری پاورمن رایحه لیمو با حساسیت مواجه شدید؛ حتما نیاز به مراجعه پزشک متخصص است.

نکته بسیار مهم در خصوص استفاده از اسپری ها و ژل های تاخیری این است که مانع برخورد این محصولات با اندام های جنسی بانوان شوید چرا که باعث تاخیر بیشتر آنان در ارگاسم خواهد شد.بهترین شیوه شستشو آلت دو الی سه دقیقه پس از اسپری است.





:: برچسب‌ها: sepita, sepitashop, اسپری تاخیری, اسپری تاخیری پاورمن, اسپری تاخیری پاورمن Delta, اسپری تاخیری رایحه لیمو, اسپری تاخیری لیمو, خرید اسپری تاخیری, خرید اسپری تاخیری پاورمن, خرید اسپری تاخیری پاورمن Delta, سپیتا, سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی, فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی, فروشگاه اینترنتی سپیتا, فروشگاه اینترنتی کاندوم, فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: