ژل تاخیری آبی Extreme Love ایموشن
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ژل تاخیری ایموشن

مشکل زودانزالی یکی از شایع ترین موارد در میان مردان محسوب می شود که در صورت عدم درمان می تواند به سردی بانوان نیز منجر شود. برای حل این مشکل برند های محصولات زناشویی محصولاتی با خاصیت تاخیری به بازار عرضه کرده اند که ژل تاخیری ایموشن آبی از جمله ی آنهاست. در ادامه به بررسی مشخصات این محصول از برند ایموشن خواهیم پرداخت. 

انزال زودرس زمانی رخ میدهد که مرد خیلی سریعتر از زمانی که انتظار دارد به ارگاسم و اوج لذت جنسی میرسد بنابراین نمی تواند همسر خود را به ارگاسم برساند و این اتفاق رفته رفته زن و شوهر را از هم دور کرده و می تواند زمینه ساز طلاق گردد .

یک همه پرسی از میان مصرف کنندگان ژل های تاخیری نشان داد که این افراد به میزان بسیار بالایی به رابطه جنسی لذت بخش خود دست پیدا کرده اند.این محصولات به دلیل استفاده مناسب از ماده تاخیری لوبریکات میتواند تاثیر بسیار موثری بر رابطه جنسی و انزال گذاشته و زمان آن را به یک زمان معقول تر ارجاع دهد و ضمن افزایش لذت مرد در ارتباط با همسرش، زوجه را نیز به رضایت جنسی برساند.

ژل تاخیری ایموشن آبی با فرمولی Water Base (آب پایه) تولید شده و عوارضی برای فرد استفاده کننده نخواهد داشت.این محصول جزو این دسته از مواد است که تا ۸۰ درصد می تواند زودازنزالی شما رو بر طرف کند . در این ژل از لیدوکائین با دوز کمی(۲ درصد) استفاده شده تا آلت مرد دچار بی حسی ای که هنگام استفاده از بعضی اسپری های تاخیری ایجاد می گردد ، نشود .

ژل تاخیری Emotion آبی (ژل تاخیری ویژه آقایان ) از مواد گیاهی و طبیعی تهیه شده است. روش استفاده از ژل تاخیری Emotion بدین شکل است که قبل از نزدیکی (۱۰ تا ۱۵ دقیقه) میزان مناسبی از ژل را بر روی محل مورد نظر پمپ کنید و سپس آنرا با دست روی تمام آلت تناسلی تان پخش نمایید.
در صورتیکه از کاندوم استفاده میکنید ، این ژل باید قبل از پوشیدن کاندوم به آلت زده شود .





:: برچسب‌ها: sepita, sepitashop, خرید ژل تاخیری, خرید ژل تاخیری ایموشن, ژل آبی, ژل ایموشن, ژل تاخیری, ژل تاخیری آبی, ژل تاخیری آبی ایموشن, ژل تاخیری ایموشت, ژل تاخیری ایموشن, سپیتا, سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی, فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی, فروشگاه اینترنتی سپیتا, فروشگاه اینترنتی کاندوم, فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: