ژل زرد EMOTION ROMANCE
نوشته شده توسط : نادر رفیعی
 

ژل روان کننده ایموشن 

برند ایموشن در زمینه ژل و اسپری های زناشویی از جمله برند های محبوب محسوب می شود. محصولات ایموشن با دربرداشتن ویژگی هایی می توانند نیاز ها و مشکلات شما را ددر رابطه جنسی رفع کنند. یکی از این محصولات ژل زرد ایموشن است که در ادامه مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. 

یکی از مهمترین مشکلاتی که بسیاری از بانوان در حین رابطه جنسی با آن درگیر هستند را میتوان خشکی واژن و بوی بد آن دانست که سبب میشود مردان از برقراری برخی روابط خود داری کنند. بنابراین استفاده از برخی محصولات جنسی با خاصیت های لوبریکانت میتواند این موراد را برطرف کند.اگر شما هم از این مشکلات رنج میبرید.پیشنهاد میکنیم که از ژل زرد ایموشن روان کننده استفاده کنید.

کافیست مقداری از این محصول را روی آلت تناسلی و مقداری از آن را با انگشت خود به داخل واژن هدایت کنید تا علاوه بر ایجاد رطوبت و راحتی در حرکت سبب خواهد شد که بوی بدن واژن نیز از بین برود.

این محصول به دلیل روند خاصی که در تولید آن در نظر گرفته شده از ایجاد التهاب و خارش و سوزش جلوگیری می کند. همچنین با دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ به عنوان یک ضد عفونی کننده می تواند مورد استفاده قرار گیرد. ژل زرد ایموشن علاوه بر روان کنندگی، با خاصیت لوسیونی که دارد باعث پاک کنندگی و شستشو و طراوت موضع هم می گردد.

این ژل با متعادل کردن ترشحات و PH واژن مانع از ایجاد بوی نامطبوع ، خارش و سوزش در ناحیه تناسلی می گردد.ایموشن زرد با فرمولی Water Base (آب پایه) تولید شده و عوارضی برای فرد استفاده کننده نخواهد داشت.





:: برچسب‌ها: sepita, sepitashop, خرید ژل روان کننده ایموشن, خرید ژل روان کننده و زرد ایموشن, خرید ژل زرد ایموشن, ژل ایموشن, ژل روان کننده, ژل روان کننده ایموشن, ژل روان کننده بانوان, ژل زرد ایموشن, ژل زرد و روان کننده ایموشن, سپیتا, سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی, فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی, فروشگاه اینترنتی سپیتا, فروشگاه اینترنتی کاندوم, فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: