کاندوم تاخیری ناچ کدکس Black & Dark
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم Black & Dark ناچ کدکس

از جمله برند های مطرح در حیطه محصولات زناشویی برند ناچ کدکس است که توانسته است با ارائه ی محصولات متنوع و کاربردی در میان افراد محبوبیت کسب کند. این برند محصولی با نام کاندوم مشکی کدکس به بازار عرضه کرده است که دارای ویژگی های متعددی برای رفع نیاز های شما به صورت همزمان است. در ادامه مشخصات این محصول را بررسی خواهیم کرد. 

کاندوم مشکی تحریک کننده یا همان کاندوم تاخیری مشکی یکی از محصولات کدکس می باشد که با رنگ مشکی که دارد باعث تحریک بیشتر از نظر دیداری می شود، کاندوم Black & Dark کدکس علاوه بر لاتکس صد در صد طبیعی دارای ماده تاخیری موثری نیز می باشد که برای آمیزشی طولانی بسیار مناسب است. همچنین کاندوم تاخیری بلک با لاتکس بسیار نازکی که دارد باعث می شود هر دو طرف احساس کنند از آن استفاده نمی کنند و حس را صد در صد منتقل می نماید.

شاید شما هم از جمله افرادی هستید که به علت ضخامت بدنه محصولات جنسی تمایلی به استفاده از این وسیله ندارید و با برقراری رابطه محافظت نشده خود را در معرض ابتلا به بیماری قرار می دهید ، پیشنهاد ما استفاده از کاندوم نازک است که بدنه ای بسیار نازک و مقاوم دارد ، پوشش این نوع از محصول ها به اندازه ای نازک است که گرمای رابطه کاملا احساس می شود و هیچ مشکلی در انزال شما ایجاد نمی کنند.

کاندوم Black & Dark کدکس می باشد که توسط شرکت کدکس تولید شده و بدنه ای بسیار نازک دارد ، علاوه بر نازکی رنگ جداب و مشکی این محصول باعث تحریک بیشتر می شود و با داشتن رایحه ای بسیار مطبوع باعث آرامش می شود و بوی بد را از بین می برد. این محصول ویژه و نازک را یکبار امتحان کنید تا لذت استفاده از آن را تجربه کنید.

این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های خود را تجربه میکنند بسیار موثر است. هرچند برای بانوانی که چندین رابطه جنسی را پشت سر گذاشته اند و یا دارای تجربه زایمان هستند محصول مناسبی نیست. شما میتوانید تنها با چند کلیک ساده این محصول بسیار ویژه را از سپیتا شاپ تهیه کنید و از رابطه جنسی خود لذت ببرید.





:: برچسب‌ها: sepita, sepitashop, خرید کاندوم Black & Dark کدکس, خرید کاندوم Black & Dark ناچ کدکس, خرید کاندوم مشکی کدکس, خرید کاندوم مشکی ناچ کدکس, خرید کاندوم نازک و تاخیری کدکس, سپیتا, سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی, فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی, فروشگاه اینترنتی سپیتا, فروشگاه اینترنتی کاندوم, فروشگاه لوازم جنسی, قیمت کاندوم Black & Dark کدکس, قیمت کاندوم Black & Dark ناچ کدکس, قیمت کاندوم مشکی کدکس, قیمت کاندوم مشکی ناچ کدکس, کاندوم, کاندوم Black & Dark کدکس, کاندوم Black & Dark ناچ کدکس, کاندوم تاخیری, کاندوم کدکس, کاندوم مشکی کدکس, کاندوم مشکی ناچ کدکس, کاندوم نازک, کاندوم نازک و تاخیری, کاندوم نازک و تاخیری کدکس ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: