کاندوم و ویروس کرونا
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

آیا کاندوم مانعی در برابر ویروس کرونا محسوب میشود؟

ویروس همه گیر کرونا موجب نگرانی های زیادی از جمله در مسائل جنسی شده است. به همین جهت است که ما در ادامه قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا کاندوم مانع انتقال کرونا می شود؟ برای یافتن پاسخ این پرسش با ما همراه باشید.

همه ما میدانیم که کاندوم یکی از اصلی ترین ابزار ها برای کنترل بارداری و انتقال بیماری های جنسی است. از این رو در هنگام استفاده از این محصول میتوان این اطمینان را حاصل کرد که ۹۵ درصد از بیماری های مقاربتی را کنترل کرده اید.پس کاندوم مانع انتقال کرونا میشود.

در حین رابطه جنسی دستها با تمامی بدن طرف مقابل برخورد دارد، از طرفی ثابت شده است که ویروس کرونا به وسیله مجاری بزاقی وارد شده و به سمت دستگاه تنفسی حرکت میکند از این رو ممکن است فرد مبتلا در حین رابطه جنسی ویروس هایی را از طریق تماس با مجازی بزاقی مانند : گوش، چشم، دهان و یا دستگاه تناسلی وارد بدن فرد سالم کند. از این رو بهتر است در هنگام بروز علائم این بیماری از برقرای رابطه جنسی خود داری کنید.

همچنین به یاد داشته باشیدکه فروشگاه اینترنتی سپیتاشاپ فرایندی را ایجاد کرده است تا بتوانید به آسانی و در کمترین زمان اقدام به خرید کاندوم در شیراز کنید. با این حال چون این ویروس هنوز به طور کامل شناخته شده نیست توصیه می شود هنگام رابطه جنسی حتما از کاندوم استفاده کنید.

انتقال ویروس کرونا در رابطه جنسی

بسیاری از افراد این سوال را مطرح کرده اند که خوابیدن کنار فرد مبتلا میتواند امکان ابتلا را بالا ببرد؟ در پاسخ به این سوال میتوان گفت که تا کنون ثابت شده است که ویروس کرونا میتواند بر روی سطوح از ۵ ساعت تا ۲۱ روز باقی بماند . یکی از بهترین سطوح برای رشد این روس الیاف هاست ، محصولاتی مانند روتختی، پتو، بالش و امثال آنها از این رو میتوان گفت که اگر علائم ابتلا به این بیماری را دارید بهتر است از همسر خود کمی فاصله بگیرید.

کاندوم مانع انتقال کرونا

به توصیه سازمان های مربوطه و مراکز بهداشتی بهتر است که فرد مبتلا را در اتاقی که دارای پنجره باشد قرنطینه کرد و از برقراری ارتباط با آن خودداری شود تا علائم کاهش پیدا کرده و فرد بهبود پیدا کند.





:: برچسب‌ها: sepita , SepitaShop , آیا کاندوم مانع انتقال کرونا میشود , , انتقال کرونا حین سک*س , انتقال کرونا در رابطه جنسی , انتقال کرونا در زمان رابطه جنسی , خرید کاندوم در شیراز , رابطه جنسی در هنگام کرونا , رابطه جنسی و کرونا , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , کاندوم مانع انتقال کرونا , کاندوم مانع انتقال کرونا میشود , کاندوم مانع کرونا ؟ , کرونا ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: