تفاوت های خودارضایی و رابطه جنسی
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

تفاوت های اصلی رابطه جنسی و خود ارضایی

خودارضایی از جمله مواردی است که موجب می شود فرد آسیب های جسمی و روحی متعددی را متحمل شود. به همین جهت است که باید در صورت اعتیاد به ترک آن اقدام کرد. اما تفاوت رابطه جنسی و خودارضایی در چسیت و چرا آسیب های مخربی را به همراه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. 

در رابطه جنسی با همسر چون ارتباط عاطفی ایجاد می‌شود سیستم اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک به صورت متعادل تحریک گشته و اندام‌هایی که تحت تاثیر این سیستم ‌ها هستند به صورت طبیعی فعالیتشان افزایش یا کاهش می‌یابد ، اما در خودارضایی یا استمنا چون فرد از طریق خیالات و بدون وجود ارتباط عاطفی مستقیم خود را تحریک می‌کند تحریک اعصاب فوق به صورت متعادل صورت نمی‌گیرد و بنابراین فعالیت اعضای تحت تاثیر این اعصاب به صورت غیرطبیعی کاهش یا افزایش می‌یابد و خود باعث عوارض جسمی می‌گردد.

این نکته را به یاد داشته باشید که در حین برقراری رابطه حنسی بهتر است از محصولات زناشویی کمکی مانند کاندوم ها استفاده کنید. این محصولات علاوه بر کنترل بارداری های ناخواسته میتواند ، در پیشگیری از انتقال بسیاری از بیماری های مقاربتی نیز موثر باشد.

 

یکی دیگر از مهمترین تفاوت رابطه جنسی و خودارضایی تخلیه منی در مردان است. در رابطه جنسی طبیعی به ویژه اگر انزال در زمان دخول رخ دهد کیسه های منی به طور کامل تخلیه میشوند. در حالی که حین خودارضایی نسبت به قدرت تخیل فرد، کیسه اسپرم خالی میشود و اگر این عمل به خوبی انجام نشود سوزش ادرار و بیماری های دیگر را در پی خواهد داشت.

تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی

میتوانید با خرید کاندوم در شیراز نیز با سپیتا شاپ همراه باشید و پیش از رابطه جنسی خود از بهترین محصولات زناشویی لذت ببرید.

بنابراین در هنگام خودارضایی، چون تحریک شونده و تحریک گیرنده یا به اصطلاح فردی که ارضا میشود و فردی که ارضا میکند یک نفر است، بیماری های روانی و ذهنی بسیار زیادی بروز می کند.مانند ضعف بیش از حد چشم، بویایی و بیماری هایی مانند پوکی استخوان و لرزش دست ها. برای رفع این موارد بهتر است که رابطه جنسی داشته باشید.

 





:: برچسب‌ها: sepita , SepitaShop , اصلی ترین تفاوت خود ارضایی و رابطه جنسی , اصلی ترین تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی , تفاوت خود ارضایی و رابطه جنسی , تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی , تفاوت های تفاوت خود ارضایی و رابطه جنسی , تفاوت های رابطه جنسی و خود ارضایی , خود ارضاییخود ارضایی و رابطه جنسی , رابطه جنسی , سپیتا , سپیتا شاپ , فرق رابطه جنسی و خود ارضایی , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , مهمترین تفاوت رابطه جنسی و خود ارضایی , مهمترین تفاوت های رابطه جنسی و خود ارضایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: