شیوه ی استفاده از کاندوم
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

روش درست استفاده از کاندوم

در هنگام برقراری رابطه جنسی از جمله مواردی که باید به آن توجه کنید امنیت و سلامت جنسی است که این مهم با استفاده کردن از محصولات محافظتی مانند کاندوم ممکن می شود. اما باید بدانید که برای گرفتن نتیجه لازم است طریقه ی صحیح استفاده از کاندوم را بلد باشید. در ادامه به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت. 

برای باز کردن پوسته کاندوم بهتر است از محل پاراف مشخص شده و به آرامی و بدون استفاده از یک شیئ تیز یا حتی ناخن اقدام کنید. پس از باز شدن قسمت انتهایی را کمی فشار دهید تا کاندوم به خوبی از پوسته خارج شود.

  1. برای مشخص شدن درون و یا بیرون کاندوم هیچ جای نگرانی نیست. به صورت معمول کاندوم ها به صورتی طراحی شده اند که با چشم میتوان تفاوت این دو منطقه را از هم تشخیص داد اما اگر در محیط تاریکی قرار دارید، میتوانید به آرامی یک بند از انگشت خود را درون کاندوم فرو کرده تا قسمت های مختلف آن را از یکدیگر تشخیص دهید.

توجه داشته باشید که استفاده از کاندوم میتواند یک عامل بسیار موثر در کنترل بارداری های ناخواسته و مانع بسیار خوبی برای انتقال بیماری های مقاربتی باشد.

  1. برای نصب کاندوم بر روی آلت تناسلی دقت داشته باشید که آلت باید در سفت ترین حالت ممکن و نعوظ کامل قرار داشته باشد. ابتدا با یک دست سر کاندوم را نگه داشته با دست دیگر حلقه ای به دور محصول و آلت تناسلی ایجاد کنید و دست خود را تا انتهای آلت پایین بکشید. به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام نصب از ورود هوا به کاندوم جلوگیری کنید تا محصول به بهترین شیوه به آلت شما متصل شود.




:: برچسب‌ها: استفاده از کاندوم , استفاده از کاندوم مردانه , بهترین روش استفاده از کاندوم , بهترین روش استفاده از کاندوم مردانه , بهترین شیوه درست استفاده از کاندوم , روش استفاده از کاندوم , روش استفاده از کاندوم مردانه , روش درست استفاده از کاندوم , روش درست استفاده از کاندوم مردانه , روش صحیح استفاده از کاندوم , روش صحیح استفاده از کاندوم مردان , روش صحیح استفاده از کاندوم مردانه , روش های اصولی استفاده از کاندوم , روش های اصولی استفاده از کاندوم مردانه , سپیتاسپیتا شاپ , شیوه درست استفاده از کاندوم , شیوه درست استفاده از کاندوم مردانه , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: