کاندوم ۵ در ۱ Warmناچ کدکس
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم 5 در 1 گرم ناچ کدکس 

از شرکت های محصولات جنسی شناخته شده می توان به ناچ کدکس اشاره کرد که د زمینه تولیدات این چنینی فعال بوده و محصولات جالبی را به بازار عرضه کرده است. کاندوم NACH-KODEX CHALLENGER 5IN1 از جمله تولیدات این برند است که می تواند با دربرداشتن خصوصیات متعدد مشکلات افراد را در رابطه حل کند. 

کاندوم NACH-KODEX CHALLENGER 5IN1 را میتوان یک معجزه در صعنت ساخت محصولات جنسی دانست.وجود شیار ها و خار های حلقوی باعث ایجاد تحریک بیشتر می شود. ویژگی تنگ کننده گی این مدل کاندوم به خاطر وجود ژل انار در آن است.

این ژل بعد تماس با واژن ، ایجاد تنگی در آن می کند و لذت رابطه را افزایش می دهد. و در نهایت جهت رسیدم به ارگاسم عالی حس گرما را به هر دو طرف انتقال می دهد. همچنین سبب القای احساس گرمی برای زنان دارای کم کاری تیروئید و افت فشار خون می شود. این کاندوم از جنس لاتکس بوده و صد در صد طبیعی ، نرم و انعطاف پذیر است

این محصول برای بانوانی که چند زایمان را پشت سر گذاشته اند بسیار موثر و لذت بخش خواهد بود چرا که با در بر داشتن اثاره انار باعث ایجاد چسبندگی در واژن آنها میشود.همچنین با ایجاد تاخیر در مردان این امکان را فراهم میکند تا به خوبی با شریک جنسی خود ارتباط برقرار کنند و نقطه ارگاسم و رضایت را از رابطه جنسی برای هردو به همراه داشته باشد.

همچنین میتوان بوی مطبوع و تحریک کننده این محصول را یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آن دانست که با تاثیر بر بخش لیمبیک مغز باعث ایجاد تحریک مغزی و در نتیجه به ارگاسم رسیدن مغزی نیز میشود که این امر برای بانوان بسیار لذت بخش خواهد بود.





:: برچسب‌ها: sepita, sepitashop, خرید کاندوم, خرید کاندوم 5 در 1 کدکس, خرید کاندوم 5 کاره, سپیتا, سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی, فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی, فروشگاه اینترنتی سپیتا, فروشگاه اینترنتی کاندوم, فروشگاه لوازم جنسی, کاندوم, کاندوم 5 در 1 کدکس, کاندوم 5 کاره, کاندوم 5 کاره کدکس, کاندوم 5 کاره ناچ کدکس ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: