10 شیوه موثر ترک خودارضایی
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

راهکار های ترک خود ارضایی در مردان

یکی از اعمالی که در جوامع به عنوان کاری ناپسند تلقی می شود، خودارضایی است. این عمل غریزی بوده و با این وجود که در برخی جوامع سعی بر این بوده که عادی و نرمال جلوه داده شود ، همچنان مورد تایید قرار نگرفته است. از همین جهت است که در ادامه ی این مطلب قصد داریم به بررسی روش هایی برای ترک خودارضایی بپردازیم. با سپیتاشاپ همراه باشید. 

  1. هر آنچه باعث تحریک و وسوسه شما میشود را از خود دور کنید. برای مثال از نگهداری و تماشای فیلم های پورن و مستهجن که ممکن است شما را تحریک کند تا خود ارضایی کنید ، خودداری کنید.
  2. اگر در زمان و ساعت مشخصی از شبانه روز خودارضایی میکنید بهتر است برای این ساعات برنامه خاصی را تنظیم کنید. برای مثال شبها تا زمانی که به طور کامل خوابتان نگرفته است به اتاق خواب نروید ، حواس خودتان را پرت کنید و یا خود را با انجام عمل دیگری خسته کنید.
  3. سعی کنید کمتر تنها باشید. تنهایی یک عامل اصلی برای تحریک شروع خود ارضایی است. بهتر است تمامی ساعات شبانه روز را با بودن کنار خانواده و یا دوستان بگذرانید.
  4. سعی کنید ورزش موردعلاقتان را پیدا کرده و آن را دنبال کنید.
  5. به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. گوش کردن به موسیقی میتواند یک عامل اصلی برای کنترل تحریک و یا خود ارضایی باشد.

ترک خود ارضایی

  1. یکی از راه های موثر شروع به یک فعالیت و یادگیری مهارت جدید است. فعالیت هایی مثل نقاشی ، آشپزی ، خوانندگی ، نمایش و …می توانند گزینه های مناسبی باشند.
  2. یکی از موثرترین شیوه هایی که روانشناسان برای ترک یک عامل به افراد پیشنهاد میکنند پاداش و تنبیه است. برای هربار که خود ارضایی نمیکنید و یا خود را کنترل میکنید ، مبلغی را کنار گذاشته و پس از تجمیع آنها برای خود یک هدیه بخرید.
  3. با کسانی که میدانید آنها هم خودارضایی میکنند و بودن با آنها شما را هم وسوسه میکند ، ارتباط خود را کم کنید.
  4. نگاه کردن به آینه و یا بدن خود در بسیاری از موارد میتواند یک عامل اصلی برای تحریک افراد باشد از این رو میتوان این نکته را به شما یاد آوری کرد برای جلوگیری از تحریک خود، تنها برای نظافت به آینه و اندام خود خیره شوید.
  5. در آخر مهم ترین نکته این است که انجام خود ارضایی ضرر های بسیار زیادی دارد و مهم ترین آنها میتواند ابتلا به زودانزالی باشد که ممکن است شما را برای انجام رابطه جنسی با همسرتان دچار مشکل بکند.




:: برچسب‌ها: 10 روش ترک خودارضایی , sepita , SepitaShop , اصول ترک خود ارضایی , اصول ترک خودارضایی , اهمیت ترک خود ارضایی , بهترین روش ترک خود ارضایی , بهترین روش ترک خود ارضایی در مردان , بهترین روش های ترک خودارضایی , ترک خود ارضایی , ترک خود ارضایی در زنان , ترک خود ارضایی در مردان , ترک خودارضایی , ده روش ترک خودارضایی , روش های ترک خود ارضایی , روش های ترک خودارضایی , سپیتا , سپیتا شاپ , شیوه های ترک خود ارضایی , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , مهمترین روش های ترک خود ارضایی , مهمترین روش های ترک خودارضایی , موثرترین روش های ترک خودارضایی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: