کاندوم senses 58% مینی کاپوت
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم senses 58% نازک کاپوت مینی

در جامعه ی امروز دیگر استفاده از کاندوم به عنوان یکی از ملزومات برقراری رابطه جنسی پذیرفته شده است اما هنوز برخی از این کار سر باز می زنند. علت این مسئله نیز این است که کاندوم احساس طبیعی رابطه را از بین می برد. اما برای رفع این مشکل محصولاتی به بازار عرضه شده است که از جمله ی آنها کاندوم senses 58% کاپوت مینی  است. در ادامه با مشخصات این کاندوم بیشتر آشنا شوید. 

این کاندوم که نسبت به نمونه های دیگر ۵۸ درصد نازک تر و شفاف تر می باشد، با وجود این ضخامت کم، مقاومت بالایی داشته و در پیشگیری از بارداری های ناخواسته و انتقال بیماری های مقاربتی نقش بسزایی دارد. همچنین جنس لاتکس این محصول فوق العاده انعطاف پذیر بوده و به علت نازکی آن، می تواند گرما و حرارت را به خوبی انتقال دهد. از همین رو اگر مایل هستید رابطه ای لذت بخش و همراه با احساس طبیعی را تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید.

کاندوم senses 58% کاپوت مینی دارای لوبریکانت با دوام و ویژه است که موجب می شود ، عمل دخول در رابطه جنسی با سهولت بیشتری انجام شده و درد ها و سوزش های بانوان در حین مقاربت و پس از آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. رایحه ی خوش این کاندوم احساس بهتری را در حین رابطه برای طرفین ایجاد کرده و افزایش دهنده ی میل جنسی می باشد.

برای تجربه ی یک رابطه لذت بخش و طبیعی ، البته همراه با امنیت و حفظ سلامت جنسی، پیشنهاد می کنیم از این کاندوم استفاده کنید. این محصول از برند کاپوت را می توانید در بسته بندی های ۱۲ عددی و از طریق یک فروشگاه آنلاین لوازم جنسی خریداری کنید.

 





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم 58% کاپوت 3 عددی , خرید کاندوم 58% مینی کاپوت , خرید کاندوم senses 58% کاپوت 3 تایی , خرید کاندوم senses 58% کاپوت 3 عددی , خرید کاندوم senses 58% کاپوت مینی , خرید کاندوم senses 58% مینی کاپوت , خرید کاندوم نازک senses 58% کاپوت مینی , خرید کاندوم نازک senses 58% مینی کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم 58% کاپوت 3 عددی , قیمت کاندوم 58% مینی کاپوت , قیمت کاندوم senses 58% کاپوت 3 تایی , قیمت کاندوم senses 58% کاپوت 3 عددی , قیمت کاندوم senses 58% کاپوت مینی , قیمت کاندوم senses 58% مینی کاپوت , قیمت کاندوم نازک senses 58% کاپوت مینی , قیمت کاندوم نازک senses 58% مینی کاپوت , کاندوم 58% کاپوت 3 عددی , کاندوم 58% مینی کاپوت , کاندوم senses 58% کاپوت 3 تایی , کاندوم senses 58% کاپوت 3 عددی , کاندوم senses 58% کاپوت مینی , کاندوم senses 58% مینی کاپوت , کاندوم نازک senses 58% کاپوت مینی , کاندوم نازک senses 58% مینی کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: