اسپری تاخیری پاورمن با رایحه طالبی
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

اسپری دلتا پاورمن رایحه طالبی

در زمینه مشکلات جنسی از زودانزالی می توان به عنوان یکی از شایع ترین ها یاد کرد که باعث تضعیف مردان هم از لحاظ روانی و هم جسمی می شود. به همین خاطر جهت درمان آن گزینه های مختلفی ارائه شده است که از جمله آنها استفاده از اسپری های زناشویی است.  اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی از همین نوع محصولات است که در ادامه با ویژگی های آن آشنا خواهید شد. 

اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی دارای ماده ی تاخیری می باشد که این ویژگی با بی حس سازی آلت مردانه به اندازه ی کافی ، موجب تاخیر در نعوظ مردان شده و مدت زمان رابطه جنسی را افزایش می دهد. از این رو در افزایش اعتماد به نفس مرد ، رضایت زن و لذت دو طرف نقش موثری ایفا می کند. عمل اسپری باید حدودا ۱۰ دقیقه پیش از مقاربت و در نواحی کلاهک و قسمت زیرین آلت صورت گیرد. زمان جذب در افراد با میزان جذب پوستی متفاوت ، به طور میانگین حدود ۵ تا ۱۵ دقیقه می باشد و پس از این مدت باید آلت با آب سرد شست و شو داده شده و تمیز شود. برای اینکه خاصیت اسپری بر واژن بانوان نیز اثر نگذارد ، بهتر است از کاندوم استفاده شود.

این اسپری حاوی رایحه ی مطبوع طالبی است که علاوه بر ایجاد حس خوشایند ، از انتشار بوی بد نواحی تناسلی جلوگیری می کند. این محصول از حساسیت و التهابات نواحی تناسلی جلوگیری کرده و همچنین افزایش دهنده ی میل جنسی می باشد. لازم به ذکر است که در نواحی بیضه ها و مجرای ادرار از انجام عمل اسپری خودداری کنید.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , اسپری پاورمن با رایحه ی طالبی , اسپری پاورمن طالبی , اسپری تاخیری پاورمن با رایحه ی طالبی , اسپری تاخیری پاورمن طالبی , اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , اسپری تاخیری دلتا پاورمن طالبی , اسپری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , اسپری دلتا پاورمن طالبی , خرید اسپری پاورمن با رایحه ی طالبی , خرید اسپری پاورمن طالبی , خرید اسپری تاخیری پاورمن با رایحه ی طالبی , خرید اسپری تاخیری پاورمن طالبی , خرید اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , خرید اسپری تاخیری دلتا پاورمن طالبی , خرید اسپری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , خرید اسپری دلتا پاورمن طالبی , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیت , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت اسپری پاورمن با رایحه ی طالبی , قیمت اسپری پاورمن طالبی , قیمت اسپری تاخیری پاورمن با رایحه ی طالبی , قیمت اسپری تاخیری پاورمن طالبی , قیمت اسپری تاخیری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , قیمت اسپری تاخیری دلتا پاورمن طالبی , قیمت اسپری دلتا پاورمن با رایحه ی طالبی , قیمت اسپری دلتا پاورمن طالبی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: