کاندوم zero zero tree کدکس
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم ناچ کدکس zero zero tree

ناچ کدکس برند محبوبی است که در ادامه قصد داریم به بررسی یکی از محصولات آن بپردازیم.  کاندوم zero zero tree ناچ کدکساز نازکترین کاندوم های موجود است که با بهره گیری از تکنولوژی ژاپن تولید شده و ضخامت آن ۰.۰۳ میلی متر است. این مسئله این امکان را می دهد که برای افراد خواستار احساس طبیعی در رابطه گزینه ی مناسبی محسوب شود.

این کاندوم از جنس لاتکس انعطاف پذیر بوده و دارای ماده ی روان کننده می باشد. از همین رو، در تسهیل عمل دخول و همچنین حرکت آلت داخل واژن در حین رابطه، نقش داشته و درد های ناشی از این موضوع را برای بانوان کاهش می دهد. توجه کنید که برای رضایت دو طرفه باید به این مسئله توجه کافی را داشته باشید؛ شما با خرید این کاندوم می توانید یک لذت دوطرفه را تجربه کنید.

کاندوم zero zero tree ناچ کدکس دارای قابلیت افزایش میل جنسی بوده و همچنین به علت ضخامت کم در انتقال گرما و ایجاد تحریک بسیار مطلوب عمل می کند. رایحه ی مطبوع این کاندوم برای شما و شریک جنسی تان احساس خوشایندی ایجاد کرده و تجربه ی جالبی را برایتان رقم می زند.

مجهز بودن این کاندوم به مخزن ذخیره اسپرم موجب اطمینان شما از بابت عدم بارداری و تجربه ای امن با خیالی آسوده می شود. به طور کلی اگر علاقه مندید تجربه ی یک رابطه ی همراه با کیفیت و امنیت را به خود و شریک جنسی تان هدیه دهید، ما این محصول برند ناچ کدکس را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول در بسته بندی های ۱۲ عددی به بازار عرضه می شود.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم zero zero tree کدکس , خرید کاندوم zero zero tree ناچ کدکس , خرید کاندوم فوق العاده نازک کدکس , خرید کاندوم فوق العاده نازک ناچ کدکس , خرید کاندوم نازک کدکس , خرید کاندوم نازک ناچ کدکس , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم zero zero tree کدکس , قیمت کاندوم zero zero tree ناچ کدکس , قیمت کاندوم فوق العاده نازک کدکس , قیمت کاندوم فوق العاده نازک ناچ کدکس , قیمت کاندوم نازک کدکس , قیمت کاندوم نازک ناچ کدکس , کاندوم zero zero tree کدکس , کاندوم zero zero tree ناچ کدکس , کاندوم فوق العاده نازک کدکس , کاندوم فوق العاده نازک ناچ کدکس , کاندوم نازک کدکس , کاندوم نازک ناچ کدکس ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: