كاندوم كاپوت مدل senses 58%
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم بسیار نازک senses 58% کاپوت

هر چند که استفاده از کاندوم ها در دنیای امروز بسیار رواج یافته است اما هنوز برخی به دوری از این عمل می پردازند. مهم ترین علت این اجتناب ایجاد احساس غیر طبیعی عنوان شده است. به همین خاطر است که تولید کنندگان محصولات جنسی کاندوم هایی بسیار نازک برای رفع این مشکل تولید و به بازار عرضه کرده اند. نمونه ای از آنها کاندوم senses 58% کاپوتاست که در ادامه می تواند با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید. 

این کاندوم که نسبت به نمونه های دیگر ۵۸ درصد نازک تر و شفاف تر می باشد، با وجود این ضخامت کم، مقاومت بالایی داشته و در پیشگیری از بارداری های ناخواسته و انتقال بیماری های مقاربتی نقش بسزایی دارد. همچنین جنس لاتکس این محصول فوق العاده انعطاف پذیر بوده و به علت نازکی آن، می تواند گرما و حرارت را به خوبی انتقال دهد. از همین رو اگر مایل هستید رابطه ای لذت بخش و همراه با احساس طبیعی را تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید.

کاندوم senses 58% کاپوت دارای لوبریکانت با دوام و ویژه است که موجب می شود ، عمل دخول در رابطه جنسی با سهولت بیشتری انجام شده و درد ها و سوزش های بانوان در حین مقاربت و پس از آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. رایحه ی خوش این کاندوم احساس بهتری را در حین رابطه برای طرفین ایجاد کرده و علاوه بر این، افزایش دهنده ی میل جنسی می باشد.

برای تجربه ی یک رابطه لذت بخش و طبیعی ، البته همراه با امنیت و حفظ سلامت جنسی، پیشنهاد می کنیم از این کاندوم استفاده کنید. این محصول از برند کاپوت را می توانید در بسته بندی های ۱۲ عددی و از طریق یک فروشگاه آنلاین لوازم جنسی خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم 58% کاپوت , خرید کاندوم senses 58% کاپوت , خرید کاندوم خیلی نازک کاپوت , خرید کاندوم فوق العاده نازک senses 58% کاپوت , خرید کاندوم نازک senses 58% کاپوت , خرید کاندوم نازک کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم 58% کاپوت , قیمت کاندوم senses 58% کاپوت , قیمت کاندوم خیلی نازک کاپوت , قیمت کاندوم فوق العاده نازک senses 58% کاپوت , قیمت کاندوم فوق العاده نازک کاپوت , قیمت کاندوم نازک senses 58% کاپوت , قیمت کاندوم نازک کاپوت , کاندوم 58% کاپوت , کاندوم senses 58% کاپوت , کاندوم خیلی نازک کاپوت , کاندوم فوق العاده نازک senses 58% کاپوت , کاندوم فوق العاده نازک کاپوت , کاندوم نازک senses 58% کاپوت , کاندوم نازک کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: