کاندوم کاپوت مدل secret energy
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم انرژی زا secret energy کاپوت

کاندوم secret energy کاپوت  یکی از محصولات بسیار کاربردی برند کاپوت است که با بهره مندی از خاصیت انرژی زایی مشکل افرادی که با کمبود انرژی در حین رابطه مواجه هستند را حل می کند. این کاندوم علاوه بر این ، از ویژگی های دیگری نیز بهره مند است که برای اشنایی با آنها ، می توانید در ادامه ی مطلب با سپیتاشاپ همراه باشید. 

این کاندوم از جنس لاتکس نازک و مقاوم می باشد که در عین انتقال گرما ی مناسب و ایجاد حس طبیعی در رابطه ، با دارا بودن سطح حلقوی موجب تحریک بیشتر شما و شریک جنسی تان می شود. ضخامت آن هیچ گونه مغایرتی با استحکام بافت لاتکس نداشته و برای پیشگیری از بارداری ناخواسته و بیماری های مقاربتی کاملا گزینه ی مناسبی می باشد. علاوه بر اینها ، رایحه مطبوعی که این کاندوم دارد ، خاصیت افزایش دهندگی میل جنسی داشته و در تحریک بیشتر طرفین موثر است.

کاندوم secret energy کاپوت موجب افزایش جریان خون در آلت تناسلی و همچنین افزایش حجم آن می شود. همچنین دارای لوبریکانت مخصوص کاندوم های نازک است که باعث کاهش درد های رابطه برای بانوان شده و ایجاد لذت دوطرفه را تضمین می کند. این محصول حاوی عصاره ساوپالمتو ، B3 و ال آرژنین بوده و به همین علت خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی دارد ؛ از این رو ، در حین استفاده از آن ، از ابتلا به عفونت های نواحی تناسلی در امان می مانید. استفاده از این کاندوم را برای تجربه یک رابطه ی امن و لذت بخش توصیه می کنیم.

این کاندوم در مواردی که بانوان نیاز به تحرکات فیزیکی بیشتری دارند ، کاربرد داشته گزینه ی مطلوبی برای یک رابطه ی لذتبخش می باشد.این محصول را می توانید در بسته بندی های ۱۲ عددی خریداری کنید.

 





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم secret energy کاپوت , خرید کاندوم آنتی باکتریال کاپوت , خرید کاندوم حساس secret energy کاپوت , خرید کاندوم حساسیت secret energy کاپوت , خرید کاندوم ضد حساسیت secret energy کاپوت , خرید کاندوم ضد حساسیت کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم secret energy کاپوت , قیمت کاندوم آنتی باکتریال کاپوت , قیمت کاندوم حساس secret energy کاپوت , قیمت کاندوم حساسیت secret energy کاپوت , قیمت کاندوم ضد حساسیت secret energy کاپوت , قیمت کاندوم ضد حساسیت کاپوت , کاندوم secret energy کاپوت , کاندوم آنتی باکتریال کاپوت , کاندوم حساس secret energy کاپوت , کاندوم حساسیت secret energy کاپوت , کاندوم ضد حساسیت secret energy کاپوت , کاندوم ضد حساسیت کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: