اسپری تاخیری دلتا پاورمن نارگیل
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

اسپری تاخیری دلتا زکس پاورمن با رایحه ی نارگیل

یکی از برند های مطرح در زمینه تولید اسپری های زناشویی پاورمن است که توانسته از محبوبیت قابل قبولی در میان مردن برخوردار شود. اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیلنمونه ای از محصولات این برند است هدف ار تولید آن کنترل انزال در مردان می باشد. در ادامه ویژگی های این محصول را به صورت دقیق تری بررسی خواهیم کرد. 

این محصول دارای خاصیت تاخیری می باشد و با افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردانه موجب تاخیر در نعوظ می شود. از همین رو ، برای رفع زود انزالی موثر بوده و با افزودن بر مدت زمان رابطه ، لذت بیشتری را برای شما و شریک جنسی تان به ارمغان می آورد. مسئله ی عدم کنترل انزال در مردان به مشکلاتی مانند کاهش اعتماد به نفس و سردی در رابطه نیز منجر می شود ، اما نگران نباشید استفاده از این اسپری به بهبود مشکل شما کمک می کند.

ان محصول دارای رایحه ی نارگیل است که گرم و محرک می باشد. اما علاوه بر احساس خوشایند و افزایش تحریک از طریق حس بویایی ،این رایحه بوی بد نواحی تناسلی مردان را نیز کاهش داده و باعث احساس بهتری برای دوطرف در رابطه می شود.

این اسپری میل جنسی شما را افزایش می دهد که باعث تجربه ای گرم و لذت بخش  می شود. علاوه بر این التهابات نواحی تناسلی را ترمیم کرده و سلامت جنسی تان را بهبود می بخشد.

استفاده از این اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل برای رفع چند نیاز ، به صورت همزمان در حین رابطه پیشنهاد می شود. در حین استفاده احتیاط لازم را داشته باشید و اصلا بر نواحی بیضه ها و مجرای ادرار عمل اسپری را انجام ندهید. استفاده از این محصول و به ویژه ژل ها و اسپری های زناشویی میتواند در روند برقراری رابطه جنسی لذت بخش موثر باشد.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , اسپری پاورمن نارگیل , اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن نارگیل , اسپری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , اسپری دلتازکس پاورمن نارگیل , خرید اسپری پاورمن نارگیل , خرید اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , خرید اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن نارگیل , خرید اسپری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , خرید اسپری دلتازکس پاورمن نارگیل , سپیتا , سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت اسپری پاورمن نارگیل , قیمت اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , قیمت اسپری تاخیری دلتازکس پاورمن نارگیل , قیمت اسپری دلتازکس پاورمن با رایحه ی نارگیل , قیمت اسپری دلتازکس پاورمن نارگیل ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: