اسپری دلتا پاورمن مدل romantic plasure
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

اسپری تاخیری romantic plasure پاورمن

 اسپری تاخیری romantic plasure دلتا پاورمنیکی از بهترین نمونه های اسپری های زناشویی در بازار است ، که نتیجه ی تلاش برند مطرح پاورمن در راستای رفع زودانزالی در مردان می باشد. این محصول از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است که در ادامه ی این مطلب به بررسی دقیق تر آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

این اسپری با قابلیت رفع زود انزالی ، می تواند منجر به افزایش طول مدت زمان  و در نتیجه کیفیت رابطه شود. این مشکل به لحاظ روحی و روانی نیز مردان را تحت فشار قرار داده و باعث کاهش اعتماد به نفس آنها می شود. اما نگران نباشید با استفاده از یک محصول تاخیری مناسب می توانید مسئله را حل کنید. این اسپری با افزایش جریان خون در آلت تناسلی باعث تاخیر در نعوظ شده و با افزایش تایم رابطه لذت و ارضای طرفین را تضمین می کند.

اسپری تاخیری romantic plasure دلتا پاورمن با دارا بودن رایحه ی گل رز احساس خوشایندی را به زوجین منتقل کرده و باعث ایجاد فضایی رمانتیک برای نزدیکی می شود. این اسپری را می توانید همراه با کاندوم نیز استفاده کنید تا رابطه ای فراموش نشدنی را رقم بزنید.

استفاده از این محصول به افرادی که در کنترل انزال مشکل دارند توصیه می شود. این محصول را می توانید ۵ تا ۲۰ دقیقه پیش از مقاربت بر آلت تناسلی خود اسپری کرده و پس از مشاهده ی تاثیر ، آن را با آب سرد و صابون بشویید. لازم به ذکر است که هرگز نباید عمل اسپری در ناحیه بیضه ها و همچنین داخل مجاری ادرار انجام شود. استفاده از ژل ها و اسپری های زناشویی یکی از بهترین شیوه ها برای رفع مشکلات و معضلات موقتی مقاربتی است. اما اگر دچار زودانزالی دائمی هستید بهتر است پیش از مصرف هر دارویی به پزشک مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , اسپری romantic plasure پاورمن , اسپری romantic plasure دلتا پاورمن , اسپری تاخیری romantic plasure پاورمن , اسپری تاخیری romantic plasure دلتا پاورمن , اسپری تاخیری romantic پاورمن , اسپری تاخیری پاورمن , خرید اسپری romantic plasure پاورمن , خرید اسپری romantic plasure دلتا پاورمن , خرید اسپری تاخیری romantic plasure پاورمن , خرید اسپری تاخیری romantic plasure دلتا پاورمن , خرید اسپری تاخیری romantic پاورمن , خرید اسپری تاخیری پاورمن , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت اسپری romantic plasure پاورمن , قیمت اسپری romantic plasure دلتا پاورمن , قیمت اسپری تاخیری romantic plasure پاورمن , قیمت اسپری تاخیری romantic plasure دلتا پاورمن , قیمت اسپری تاخیری romantic پاورمن , قیمت اسپری تاخیری پاورمن ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: