ژل delay ناچ کدکس
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ژل delay کدکس

ژل های زناشویی نیز انواع مختلفی دارند که برای موارد مختلف کاربردی اند. از جمله ی پرطرفدار ترین نوع این ژل ها ، ژل های تاخیری هستند که موجب افزایش تایم رابطه و رفع مشکل کنترل انزال در مردان می شوند. ژل تاخیری delay ناچ کدکس  یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است که در ادامه راجع به مشخصات آن صحبت خواهیم کرد. 

استفاده از این محصول هیچ گونه حساسیتی را به همراه نداشته ، و همچنین ضد قارچ و عفونت بوده و موجب تضمین سلامت جنسی شما در برقراری ارتباط جنسی می شود. ساختار این ژل بر پایه ی آب بوده و همین موضوع ، موجب عدم ایجاد پارگی و یا شل شدگی در کاندوم ها می شود. همچنین پایه آبی آن ، موجب رطوبت رسانی قوی در ناحیه واژن شده و مشکل خشکی واژن را رفع می کند. تعادل Ph این ژل  نیز باعث نرمی و لطافت در ناحیه واژن می شود.

ژل تاخیری delay ناچ کدکس خاصیت روان کنندگی دارد. این موضوع موجب کاهش درد های ناشی از دخول برای بانوان در رابطه ی جنسی شده و همچنین تحرک آلت در داخل واژن را تسهیل می کند ؛ در نتیجه سرعت رابطه را بالا می برد. برای خواستاران لذت و رضایت دوطرفه ، استفاده از این ژل های زناشویی پیشنهاد می شود.

این ژل دارای رایحه ای محرک و مطلوب است که علاوه بر ایجاد احساس خوشایند ، موجب تحریک بیشتر شده و نهایتا رابطه ی لذت بخش تری را برای شما رقم میزند. با توجه به ویژگی های مذکور استفاده از این محصول برند ناچ کدکس برای یک تجربه ی خوب توصیه می شود.

بهتر است از این محصول ویژه برای بانوانی استفاده شود که اولین رابطه های جنسی خود را تجربه نمیکنند.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید ژل delay کدکس , خرید ژل delay ناچ کدکس , خرید ژل تاخیری delay کدکس , خرید ژل تاخیری delay ناچ کدکس , خرید ژل تاخیری کدکس , خرید ژل تاخیری ناچ کدکس , ژل delay کدکس , ژل delay ناچ کدکس , ژل تاخیری delay کدکس , ژل تاخیری delay ناچ کدکس , ژل تاخیری کدکس , ژل تاخیری ناچ کدکس , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت ژل delay کدکس , قیمت ژل delay ناچ کدکس , قیمت ژل تاخیری delay کدکس , قیمت ژل تاخیری delay ناچ کدکس , قیمت ژل تاخیری کدکس , قیمت ژل تاخیری ناچ کدکس ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: