کاندوم خاردار کاپوت Kapoot Non-Stop
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم خاردار کاپوت مدل Non-Stop

برند کاپوت از جمله برند های مطرح و شناخته شده در حیطه محصولات زناشویی است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. از جمله این محصولات کاندوم خاردار و تاخیری کاپوت Non-Stop است که دارای ویژگی های کاربردی برای رفع نیاز افراد است.  در ادامه به بررسی مشخصات این محصول خواهیم پرداخت. 

روش اسکوئیزینگ تکنیکی است که شرکت کاپوت در نسل جدید کاندوم های تاخیری خود استفاده میکند.کاندوم خاردار و تاخیری کاپوت Non-Stop از مهمترین محصولات جنسی تاخیری است که از این روش بهره برده است.این شیوه موجب تاخیر در انزال می شود.

همچنین در بسیاری از تحقیقات علمی ثابت شده است که استفاده از این محصول و محصولاتی مشابه که از این روش برای تاخیر استفاده میکنند بهترین عملکرد را دارند. تاخیری فیزیکی و دو چندان توسط حلقه ای از جنس لاتکس برای حبس نمودن خون در انتها و ایجاد بی حسی موضعی در محل و در نتیجه تاخیر و لذت بیشتر ویژگی منحصر به فرد این نوع کاپوت است. این ویژگی در کنار ماده موثر تاخیری سبب تجربه ای متفاوت از یک رابطه طولانی و لذت بخش خواهد شد.

این محصول با داشتن بویی مطبوع و تحریک کننده علاوه بر ایجاد احساس لذت در ناحیه تناسلی بر قسمت لیمبیک مغز نیز تاثیر خواهد گذاشت و باعث ارگاسم مغزی نیز خواهد شد.علاوه بر موارد ذکر شده این محصول دارای خار هایی است که سبب تحرک نقطه جی اسپات در بانوان شده و ارگاسم طرفین را همزمان خواهد کرد.

این محصول برای آقایانی که نگران زودانزالی خود هستند و همچنین در به ارگاسم رساندن شریک جنسیشان دچار مشکل هستند توصیه میشود.

کاندوم های خاردار و تاخیری کاپوت با داشتن جنس لاتکس و آغشته شدن به مواد روان کننده میتواند به خوبی در واژن حرکت کرده و بهترین احساس را در طول رابطه جنسی برای طرفین ایجاد کند.





:: برچسب‌ها: خرید کاندوم, خرید کاندوم تاخیری, خرید کاندوم خاردار و تاخیری, خرید کاندوم خاردار و تاخیری کاپوت, کاندوم, کاندوم تاخیری, کاندوم خاردار, کاندوم خاردار و تاخیری, کاندوم خاردار و تاخیری کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: