کاندوم کاپوت max delay
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم max delay کاپوت

یکی از مواردی که در اکثر مردان مشاهده می شود عدم کنترل انزال است که موجب سردی بانوان در رابطه نیز خواهد شد. از همین جهت است که تولید کنندگان محصولات زناشویی با ارائه ی محصولاتی مانند کاندوم های تاخیری به رفع این مشکل پرداخته اند. کاندوم max delay  کاپوتاز همین نوع محصولات است که در ادامه راجع به آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. 

همانطور که گفته شد این کاندوم در رفع انزال زودرس موثر است ؛ چرا که حاوی ماده ی تاخیری در ساختار خود می باشد و با به تعویق انداختن زمان نعوظ ، مدت زمان رابطه جنسی را افزایش می دهد. در نتیجه طرفین لذت بیشتری از رابطه برده و مردان فرصت به ارگاسم رساندن بانوان را پیدا می کنند.

کاندوم max delay  کاپوت از لاتکس فوق العاده نازک تولید شده است که البته ضخامت آن مغایرتی با مقاومتش نداشته و کاملا ایمن می باشد. می توانید با خیالی آسوده از آن برای پیشگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی استفاده کنید. علاوه بر اینها ، این کاندوم دارای ماده ی روان کننده نیز می باشد ، که موجب تسهیل عمل دخول و تحرکات آلت در واژن شده و درد های ناشی از این امور را برای بانوان کاهش می دهد.

این کاندوم رایحه ای مطبوع را داراست که علاوه بر ایجاد حس مطلوب برای طرفین ، خاصیت افزایش دهندگی میل جنسی را نیز دارد. بنابراین استفاده از آن لذت شما را در رابطه می افزاید و تجربه ی خوبی را برایتان رقم می زند. این محصول در بسته بندی ۱۲ عددی و ۳ عددی به بازار عرضه شده است و در صورت تمایل می توانید به راحتی از طریق یک فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی آن را تهیه کنید.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , پک کاندوم فضایی و ژل تاخیری ایموشن , پک کاندوم و ژل تاخیری , خرید کاندوم max delay کاپوت , خرید کاندوم تاخیری max delay کاپوت , خرید کاندوم تاخیری کاپوت , خرید کاندوم تاخیری مکس دیلی کاپوت , خرید کاندوم مکس دلای کاپوت , خرید کاندوم مکس دیلی کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم max delay کاپوت , قیمت کاندوم تاخیری max delay کاپوت , قیمت کاندوم تاخیری کاپوت , قیمت کاندوم تاخیری مکس دیلی کاپوت , قیمت کاندوم مکس دلای کاپوت , قیمت کاندوم مکس دیلی کاپوت , کاندوم max delay کاپوت , کاندوم تاخیری مکس دیلی کاپوت , کاندوم مکس دلای کاپوت , کاندوم مکس دیلی کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: