کاندوم کاپوت ۷ Cool Time
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم سرد 7 کاره کاپوت

کاندوم ها علاوه بر نقش محافظتی از ویژگی های متعدد دیگری برخوردارند که به همین جهت می توانند نیاز های مختلف افراد و مشکلات جنسی شان را به صورت همزمان در رابطه پاسخگو باشند.  کاندوم ۷ Cool Time کاپوت  از جمله این کاندوم است که نتیجه تلاش برند کاپوت برای جلب رضایت افراد می باشد. در ادامه با مشخصات این محصول بیشتر آشنا شوید. 

اولین ویزگی این کاندوم را میتوان سرد بود آن دانست. این محصول مناسب برای مردان و زنانی است که مزاجی سرد دارند و در حین رابطه جنسی برایشان مشکل ایجاد میشود.دیگر ویژگی این محصول را میتوان تنگ کنندگی واژن با استفاده از عصاره انار دانست. این عصاره سبب میشود تا دیواره واژن تنگ تر شده و احساس بهتری را به زوجین القا کند. کاندوم ۷ Cool Time کاپوت با بهره گیری از خار ها و حلقه های ریز و مناسب در طول خود میتواند در تحریک نقاط مختلف واژن موثر باشد. ویژگی سوم که در میان تمامی کاندوم های تولید شده برند کاپوت مشترک است استفاده ازماده بنزوکائین جهت ایجاد تاخیر در انزال برای مردان است.

ویزگی چهارم این محصول استفاده از ماده روان کننده میباشد. علاوه بر موارد ذکر شده این کاندوم با رایحه ساده و مطبوع خود سبب ایجاد احساس بهتری در حین رابطه جنسی خواهد شد.همچنین این محصول میتواند برای مردانی که مشکل نعوط دارند موثر باشد. همچنین برای بانوانی که از کم کاری تیروئید رنج میبرند. لازم به ذکر است که این کاندوم برای بانوانی که اولین رابطه جنسی را تجربه میکنند توصیه نمیشود.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم 7 Cool Time کاپوت , خرید کاندوم 7 کاره سرد کاپوت , خرید کاندوم 7 کاره کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم 7 Cool Time کاپوت , قیمت کاندوم 7 کاره سرد کاپوت , قیمت کاندوم 7 کاره کاپوت , کاندوم 7 Cool Time کاپوت , کاندوم 7 کاره سرد کاپوت , کاندوم 7 کاره کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: