کاندوم شکلاتی Choco Cream کاپوت
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم محرک شکلاتی کاپوت

می دانید که برخی از افراد از فقدان میل جنسی رنج می برند. این مشکل جنسی می تواند رابطه زناشویی زوجین را تحت شعاع قرار داده و باعث سردی طرف مقابل شود. از همین جهت محصولات افزاینده ی میل جنسی در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند که  کاندوم شکلاتی Choco Cream کاپوت  از جمله ی آنهاست.

این محصول با ویژگی های بسیار زیادی که دارد توانسته است که در میان مصرف کنندگان جایگاه بسیار مناسبی پیدا کند. این کاندوم نیز مانند سایر محصولات برند کاپوت به ماده موثر لوبریکانت آغشته شده است. این ماده با ایجاد حس روان کنندگی بسیار بالا امکان برقراری رابطه جنسی بسیار با کیفیت و با کمترین درد را فراهم میکند. از دیگر ویژگی های مهم این محصول میتوان به استفاده مناسب از مواد تاخیری برای مردان اشاره کرد.

این کاندوم با بهره برداری بسیار مناسب از بنزوکائین این امکان را فراهم کرده است که مردان با قدرت بالاتری انزال خود را کنترل کنند.که همین امر موجب ماندگاری در رابطه جنسی و در نهایت ایجاد علاقه در میان طرفین خواهد بود. کاندوم شکلاتی Choco Cream کاپوت همراه با عصاره شکلاتی خود توانسته است در تحریک افراد بسیار موفق عمل کند.اصلی ترین عامل برای استفاده از این محصول ایجاد احساس واقعی بود رابطه جنسی به علت وجود لاتکس طبیعی و همچنین ایجاد بهترین بو  و از میان بردن بوی بد واژن در حین رابطه جنسی اشاره کرد.

این محصول با ویژگی های خود توانسته است در میان محصولات فانتزی جایگاه خوبی برای خود رقم بزند.این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را تجربه میکنند بسیار موثر است. این محصول  در بسته بندی ۱۲ عددی و ۳ عددی عرضه میشود.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم شکلاتی Choco Cream کاپوت , خرید کاندوم شکلاتی Choco کاپوت , خرید کاندوم شکلاتی کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم شکلاتی Choco Cream کاپوت , قیمت کاندوم شکلاتی Choco کاپوت , قیمت کاندوم شکلاتی کاپوت , کاندوم شکلاتی Choco Cream کاپوت , کاندوم شکلاتی Choco کاپوت , کاندوم شکلاتی کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: