کاندوم ۳D کاپوت
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم ۳D خاردار کاپوت

کاندوم ها در انواع و دسته بندی های مختلفی تولید و روانه بازار می شون اما یکی از پرطرفدار ترین مدل ها کاندوم های خاردار هستند که با استقبال زیادی از جانب مردم رو به رو شدند. این کاندوم ها با داشتن برجستگی هایی موجب افزایش تحریک و لذت افراد می شوند.  کاندوم ۳D کاپوتاز جمله کاندوم ها خاردار موجود در بازار است که در ادامه ویژگی های آن را بررسی خواهیم کرد. 

از مهمترین دلایل محبوبیت این محصول میتوان به وجود خار های بسیار منظم در آن اشاره کرد. این محصول در کنار حلقه های موجود در آن سبب شده تا تحریک نقاط مختلف بانوان سبب ایجاد احساس بسیار لذت بخشی در رابطه جنسی را رقم خواهد زد.این محصول با بهره برداری از رایحه توت فرنگی سبب شده است تا در کنار تحریک بخش لیمبیک مغز سبب از بین رفتن بوی بد واژن خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در تمامی محصولات برند کاپوت مشترک است میتوان به این موضوع اشاره کرد که از ماده روان کننده لوبریکانت بهره میبرند این ماده سبب میشود تا حرکت اندام تناسلی به راحتی انجام شده و مانع از بروز درد و سوزش در اندام تناسلی بانوان شده و رابطه جنسی بسیار لذت بخشی را برای آنان به ارمغان بیاورد.

یکی دیگر از ویژگی های این کاندوم میتوان به وجود ماده تاخیری بنزوکائین در آن اشاره که سبب کنترل انزال در مردان امکان پذیر باشد و انزال دیر تری اتفاق بیوفتند.به طور عمده زنان از مردانی که در هنگام رابطه جنسی بسیار با دوام هستند علاقه مندتر هستند.

این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را تجربه میکنند توصیه نمیشود و بهتر است که از آن برای بانوانی استفاده شود که تجربه زیادی در رابطه جنسی دارند و یا چندین زایمان را پشت سر گذاشته اند. این محصول نیز در بسته بندی های ۱۲ عددی و ۳ عددی تولید میشود.

 





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم 3 بعدی , خرید کاندوم 3 بعدی کاپوت , خرید کاندوم 3D کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم 3 بعدی , قیمت کاندوم 3 بعدی کاپوت , قیمت کاندوم 3D کاپوت , کاندوم 3 بعدی , کاندوم 3 بعدی کاپوت , کاندوم 3D کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: