کاندوم کاپوت Black
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم مشکی کاپوت

هر فردی در رابطه جنسی نیاز های خاص خود را دارد. در این میان برخی افراد به ایجاد تحریک چشمی در فرد مقابل اهمیت زیادی می دهند و به همین جهت تولید کنندگان محصولات زناشویی این موضوع در حین تولید محصولات خود مورد توجه قرار داده اند. نتیجه تلاش برند کاپوت در این راستا ، کاندوم Black کاپوت  است که از بهترین های موجو در بازار می باشد. 

این کاندوم نیز مانند سایر محصولات تولید شده در برند کاپوت با بهره بری از مواد مختلف  شیمیایی توانسته است که نیاز های بسیار مختلفی را رفع کند. اولین ماده موثر بر این محصول را میتوان استفاده از ماده لوبریکانت دانست.این ماده سبب میشود تا با روان شدن حرکت اندام های تناسلی دخول با کیفیت بالا تری رخ دهد و همین موضوع منجر به کاهش درد  سوزش در هنگام رابطه جنسی برای بانوان خواهد بود.

دومین علت برای محبوبیت این محصول را میتوان استفاده موثر و مناسب از ماده شیمیایی بنزوکائین است. این ماده سبب میشود تا انزال در مردان به درازا بکشد و با کنترل انزال در مردان همراه خواهد بود. این امر در کنار تحریک چشمی با رنگ سیاه کاندوم Black کاپوت سبب میشود تا ارگاسم بانوان و انزال مردان در یک زمان رخ دهد و در نتیجه رابطه جنسی با کیفیت بالاتر و رضایت بخشی سبب شود.

این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را پشت سر میگذارند بسیار موثر است . همچنین بدانید که این محصول نیز مانند سایر محصولات این برند در بسته بندی های ۱۲ عددی و ۳ عددی روانه بازار و آماده مصرف برای افراد قرار گرفته است.

 





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم Black کاپوت , خرید کاندوم مشکی کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم Black کاپوت , قیمت کاندوم مشکی کاپوت , کاندوم Black کاپوت , کاندوم مشکی کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: