کاندوم مدل ۴۵minutes کاپوت
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم کاپوت ۴۵minutes 

یکی از شایع ترین مواردی که مردان در رابطه جنسی با آن دست و پنجه نرم می کنند ، انزال زودرس است. این معضل می تواند با کاهش تایم و قاعدتا لذت رابطه جنسی موجب سرد مزاجی بانوان شود. از همین جهت درمان آن ضروری است. در این راستا تولید کنندگان محصولات جنسی و برند های معتبر ، کاندوم هایی به بازار عرضه کرده اند که  کاندوم ۴۵minutes کاپوتاز بهترین این محصولات است. 

کاندوم ۴۵minutes کاپوت با آغشته شدن به ماده روان کننده لوبریکانت توانسته است که علاوه بر افزایش مدت زمان برقراری و دوام در رابطه جنسی به ایجاد یک حس روان میپردازد تا دخول با کمترین درد و سوزش و با بهترین کیفیت انجام شود. از طرفی وجود ماده بنزوکائین در این محصول با هدف افزایش مدت زمان و کنتزل انزال در مردان سبب شده است که از این محصول به عنوان پرفروش ترین محصول برند کاپوت نام برده شود.

از طرفی کاندوم ۴۵minutes کاپوتبا رایحه خوش نعنا روانه بازار و آماده مصرف مردم قرار گرفته است که همین موضوع مانع از انتشار بوی بد واژن در بانوان و همچنین جلوگیری کننده از انتشار مواد مخرب برای انتقال بیماری مردان و زنان است. رایحه نعنا به عنوان یک بوی خوش سبب تحریک غدد ویژه ای در مغز شده که موجب تحریک چندبرابری مردان و زنان میشود.

این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را پشت سر میگذارند مناسب نیست و برای بانوانی توصیه میشود که چندین تجربه در رابطه جنسی خود دارند و یا زایمان های مکرر را پشت سر گذاشته اند.

این محصول نیز مانند سایر محصولات برند کاپوت در بسته بندی های ۱۲ عددی و ۳ عددی روانه بازار شده است.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم 45 دقیقه ای کاپوت , خرید کاندوم 45 دقیقه کاپوت , خرید کاندوم 45minutes کاپوت , خرید کاندوم تاخیری کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم 45 دقیقه ای کاپوت , قیمت کاندوم 45 دقیقه کاپوت , قیمت کاندوم 45minutes کاپوت , قیمت کاندوم تاخیری کاپوت , کاندوم 45 دقیقه ای کاپوت , کاندوم 45 دقیقه کاپوت , کاندوم 45minutes کاپوت , کاندوم تاخیری کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: