کاندوم نازک ULTRA THIN کاپوت
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم کاپوت ULTRA THIN

در رابطه جنسی افراد با نیاز ها و البته مشکلات جنسی متفاوتی رو به رو هستند. برخی افراد به دنبال جلب رضایت بانوان و برخی در پی رفع زودانزالی ، بعضی نیز به سلامت جنسی و پیشگیری از بیماری های جنسی اهمیت می دهند. از همین جهت از کاندوم هایی با ویژگی های متنوع استفاده می کنند. اما در این میان برخی استفاده از کاندوم را عامل ایجاد حس غیرطبیعی در رابطه جنسی دانسته و از استفاده از این محصول اجتناب می کنند. از همین جهت تولید کنندگان محصولات زناشویی کاندو هایی بسیار نازک با قدرت انتقال حرارت بالا به بازار عرضه کرده اند. 

کاندوم نازک کاپوت ULTRA THIN نتیجه تلاش های شرکت کاپوت برای تولید محصولی با کیفیت و دوام بالا در عین حال بسیار نازک است که در حین رابطه جنسی از ایجاد احساس طبیعی آن جلوگیری نکند.این محصول موفق، از جنس لاتکس ۱۰۰ دصد طبیعی ساخته شده است که همین امر سبب مانع از ایجاد حساسیت در افراد میشود.از طرفی بهره برداری این محصول از ماده روان کننده بسیار مناسب و متناسب با نیاز افراد میتواند در ایجاد احساس طبیعی به افراد کمک کند.

از دیگر ویژگی های کاندوم نازک کاپوت ULTRA THIN میتوان به بهره برداری از یک رایحه بسیار مطلوب اشاره کرد.این رایحه سبب میشود تا قسمت لیمبیک مغز تحریک شده و در نتیجه گر گرفتیگی در حین رابطه جنسی و تحریک جنسی بیشتر رخ دهد.تمام این ویژگی ها در کنار یکدیگر سبب میشوند تا افراد در یک نقطه زمانی مشترک به ارگاسم برسند و همین امر موجب یک رابطه جنسی با کیفیت بسیار بالا را حاصل خواهد شد.

این محصول مانند سایر محصولات برند کاپوت در بسته بندی های ۱۲ عددی و ۳ عددی روانه بازار و آماده مصرف خواهد بود.این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را تجربه میکنند توصیه شده و بسیار مناسب خواهد بود.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم فوق العاده ULTRA THIN کاپوت , خرید کاندوم فوق العاده نازک ULTRA THIN , خرید کاندوم فوق العاده نازک کاپوت ULTRA THIN , خرید کاندوم نازک کاپوت ULTRA THIN , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم فوق العاده ULTRA THIN کاپوت , قیمت کاندوم فوق العاده نازک ULTRA THIN , قیمت کاندوم فوق العاده نازک کاپوت ULTRA THIN , قیمت کاندوم نازک کاپوت ULTRA THIN , کاندوم فوق العاده ULTRA THIN کاپوت , کاندوم فوق العاده نازک ULTRA THIN , کاندوم فوق العاده نازک کاپوت , کاندوم فوق العاده نازک کاپوت ULTRA THIN , کاندوم کاپوت , کاندوم کاپوت فوق نازک , کاندوم کاپوت نازک , کاندوم نازک کاپوت ULTRA THIN ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: