کاندوم کاپوت گرد ارگاسمیک
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم خاردار کاپوت گرد ارگاسمیک

اکثر کاندوم هایی که تولید و عرضه می شوند بر مسئله کنترل بارداری و تاخیر در انزال تمرکز دارند . اما به هر صورت افراد در رابطه های خود با موارد مختلفی رو به رو هستند و البته نیاز های خاص خود را در نظر دارند. از  این جهت محصولاتی با تنوع بالا به لحاظ ویژگی به بازار عرضه شده اند که از جمله ی آنها کاندوم گرد ارگاسمیکاست. 

کاندوم گرد ارگاسمیککاپوت یکی از برند ها و مدل های بسیار محبوب و معروف در میان افرادی است که به کیفیت رابطه های جنسی خود بسیار اهمیت میدهند. این محصول با یک بسته بندی شکیل و زیبا در اندازه های ۱۲ عددی و ۳ عددی روانه  بازار های مصرفی شده است.این محصول با سطح خاردار و حلقوی در اطراف شافت و بدنه این قابلیت را دارد که در کنترل و کیفیت ارگاسم بانوان بسیار تاثیر گذار باشد. از طرفی بهره بری از عصاره ساوپالمتو این گیاه دارویی باعث تحریک قسمت لیمبیک مغز شده و همین امر سبب تحریک بیشتر بانوان میشود.

این محصول با آغشته شدن به مواد تاخیری موثر توانایی کنترل انزال مردان را بهبود میبخشد که موجب میشود تا ارگاسم و انزال در طرفین رابطه جنسی در یک نقطه زمانی مشترک رخ دهد و همین امر منجر به افزایش کیفیت رابطه جنسی خواهد بود.

کاندوم گرد ارگاسمیک کاپوت با بهره برداری از مخزن ذخیره اسپرم به کنترل بارداری در طرفین بسیار موثر عمل کرده است و همچنین این محصول با برترین تکنولوژی روز برای تولید لاتکس طبیعی برای استفاده از افرادی که به کاندوم ها و محصولات پلاستیکی حساسیت دارند بسیار موثر است و حساسیت زا نیست.

این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را تجربه میکنند توصیه نمیشود و بهتر است از این محصول برای بانوانی استفاده شود که چندین رابطه جنسی را پشت سر گذاشته اند.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم ساوپالمتو , خرید کاندوم ساوپالمتو کاپوت , خرید کاندوم کاپوت , خرید کاندوم کاپوت گرد ارگاسمیک , خرید کاندوم گرد ارگاسمیک کاپوت , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم ساوپالمتو , قیمت کاندوم ساوپالمتو کاپوت , قیمت کاندوم کاپوت , قیمت کاندوم کاپوت گرد ارگاسمیک , قیمت کاندوم گرد ارگاسمیک کاپوت , کاندوم ارگاسمیک , کاندوم ساوپالمتو کاپوت , کاندوم کاپوت , کاندوم کاپوت گرد ارگاسمیک , کاندوم گرد ارگاسمیک کاپوت ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: