کاندوم Big Dots برندکاپوت
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم خاردرشت کاپوت مدل Big Dots

برند کاپوت که یکی از شناخته شده ترین ها در زمینه تولید محصولات زناشویی است اقدام به تولید محصولی با نام کاندوم خاردرشت کاپوت Big Dots کرده است. این کاندوم با بهره گیری از 1001 خار درشت در سطح بدنه خود می تواند موجب تحریک نقطه جی اسپات بانوان شده و در نتیجه با افزایش تحریک و لذت در ایشان ارگاسم را تسریع بخشد. 

شرکت کاپوت به عنوان یک تولید کننده محصولات جنسی اینبار اقدام به ارائه یکی از بهترین محصولات خود با نامکرده است.این محصول با داشتم ۱۰۰۱ خاردرشت بر روی بدنه خود موجب میشود که با تحریک نقطه جی اسپات در بانوان ارگاسم را در آنها به راحتی ایجاد کند.

خارهای درشت موجود در بدنه این محصول نه آنقدر ریز هستند که احساس نشوند و نه آنقدر درشت هستند که باعث ایجاد درد و سوزش در ناحیه تناسلی شوند.این خار ها تماما از جنس لاتکس نرم بوده و سبب ایجاد حس لذت در بانوان میشود که همین موضوع یکی از مهمترین تفاوت های این محصول با سایر هم رده های خود است.

یکی از مهمترین فوایدی که استفاده از این محصول برای مردان دارد این است که اگر توانایی راضی کردن همسر خود در رابطه های جنسی را ندارند میتواند بسیار مفید باشد.همچنین این محصول با داشتن خار های درشت و نرم بر بدنه کاندوم سبب میشود که آلت مرد بزرگتر احساس شود که همین موضوع سبب ایجاد ارگاسم و در نتیجه رضایت همسر در رابطه های جنسی خواهد بود.

یکی دیگر از تفاوت های مهم این محصول با هم رده های خود این است که به دلیل آغشته شدن به مواد روان کننده به خوبی در واژن حرکت کرده و ایجاد لذت بالاتری را رقم خواهند زد.





:: برچسب‌ها: خرید کاندوم, خرید کاندوم خاردرشت, خرید کاندوم خاردرشت کاپوت, کاندوم, کاندوم خاردرشت, کاندوم خاردرشت کاپوت, کاندوم خاردرشت کاپوت Big Dots ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: