کاندوم میوه ای سوپر کدکس
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم میوه ای سوپر ۳ در ۱ ناچ کدکس

کاندوم سوپر ۳ در ۱ کدکس از جمله محصولات برند محصولات زناشویی کدکس است که علاوه بر پیشگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری ، با داشتن ویژگی هایی می تواند لذت و رضایت افراد را در رابطه افزایش دهد. در ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا بیشتر در مورد این ویژگی ها بدانید. 

کاندوم سوپر ۳ در ۱ کدکس با طعم و عصاره میوه های محرک سبب میشود که قسمت لیمبیک مغز تحت تاثیر قرار بگیرد و در این صورت رابطه جنسی با لذت بیشتری پیش میرود و از انتشار بو های نا مطبوع خارج شده از واژن جلوگیری میکند.از طرفی وجود حلقه هایی با نظم و ترتیب در بدنه و سر کاندوم سبب میشود که تحریک نقاط محتلف اندام تناسلی بانوان با کیفیت بهتری صوت گیرد.

از طرفی وجود ماده های بنزوکائین در این محصول سبب میشود تا انزال آقایان طولانی تر شود. وجود این سه عامل در کنار یکدیگر سبب میشود رسیدن به ارگاسم در طرفین به یک نقطه مشترک نزدیک شود و یک رابطه جنسی بسیار لذت بخشی را فراهم کند.این محصول نیز همانند سایر محصولات کدکس از لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی بهره میبرد که همین امر سبب میشود که افراد به استفاده از کاندوم حساسیت نشان ندهند. یا به عبارتی این محصول نیز ضد حساسیت است.

وجود ماده ضد عفونی کننده در این محصول این امکان را فراهم میکند تا افراد از برقراری رابطه جنسی طولانی مدت بدون هیچ نگرانی درخصوص بیماری های مقاربتی و بارداری های ناخواسته لذت ببرند. این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را سپری میکنند مناسب نمیباشد.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم سوپر 3 در 1 کدکس , خرید کاندوم سوپر 3 در 1ناچ کدکس , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم سوپر 3 در 1 کدکس , قیمت کاندوم سوپر 3 در 1ناچ کدکس , کاندوم 3 در 1 کدکس , کاندوم تاخیری , کاندوم تاخیری و میوه ای , کاندوم حلقوی , کاندوم حلقوی و میوه ای , کاندوم خاردار , کاندوم خاردار حلقوی , کاندوم سوپر 3 در 1 کدکس , کاندوم سوپر 3 در 1 ناچ کدکس , کاندوم سوپر 3 در 1ناچ کدکس , کاندوم محرک , کاندوم میوه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: