کاندوم استند آپ ناچ کدکس مینی
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم کلاسیک Stand Up کدکس مینی

کاندوم کلاسیک Stand Up ناچ کدکس مینی  از جمله محصولات برند محبوب ناچ کدکس است که از ماده روان کننده به میزان نسبتا زیادی بهره مند بوده و برای برقرار یرابطه های مقعدی بسیار مناسب می باشد. این محصول همانگونه که از نامش پیداست ، کلاسیک بوده و برای افراد علاقه مند به این نوع کاندوم ها گزینه مناسبی محسوب می شود. 

بدیهی است که سطح بسیار چرب و جنس لاتکس شفاف کاندوم اولین چیزی است که خودنمایی می‌کند. این محصول به خودی خود رایحه و بوی خوب ندارد اما بدون بو هم نیست و از یک رایحه ساده و مطبوع بهره میبرد. این رایحه ملایم و مطلوب میتواند در جلوگیری از انتشار بوی بد واژن جلوگیری کند.

کاندوم کلاسیک Stand Up ناچ کدکس مینی به دلیل شفافیت و جنس بسیار نازک برای افرادی مناسب است که تمایلی به استفاده از کاندوم در رابطه های جنسی ندارند و به دنبال ایجاد یک احساس طبیعی در رابطه های جنسی هستند. همچنین به نظر می‌رسد این محصول برای افرادی که چندان به استفاده از کاندوم علاقمند نیستند، مناسب باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول را میتوان بهره گیری از یک مخرن برای ذخیره سازی اسپرم اشاره کرد که در اکثریت کاندوم های کلاسیک نیز وجود دارد. البته ناگفته نماند که این ویژگی چندان هم کلاسیک نیست و در کاندوم‌های قدیمی وجود نداشته است. به هر حال این امکان ویژگی خوبی محسوب می شود. با توجه به اینکه کاندوم به اندازه کافی چرب هست ممکن است در هنگام استفاده لیز بخورد و مقداری از روان‌کننده آن از بین برود. لذا در هنگام استفاده دقت کافی ضروریست در غیر این صورت استفاده از روان‌کننده جانبی لازم است. با توجه به ماهیت بسیار چرب استند آپ کلاسیک می‌توان آن را کاندید مناسبی برای رابطه ایمن مقعدی دانست.





:: برچسب‌ها: sepita , sepitashop , خرید کاندوم Stand Up ناچ کدکس مینی , خرید کاندوم Stand Upکدکس 3 عددی, خرید کاندوم Stand Upکدکس مینی , خرید کاندوم استندآپ کدکس مینی , خرید کاندوم کلاسیک Stand Up کدکس 3 عددی , خرید کاندوم کلاسیک Stand Up کدکس مینی , خرید کاندوم کلاسیک Stand Up ناچ کدکس مینی , خریدکاندوم کلاسیک Stand Up ناچ کدکس 3 تایی , سپیتا , سپیتا شاپ , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی , فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی , فروشگاه اینترنتی سپیت , فروشگاه اینترنتی کاندوم , فروشگاه لوازم جنسی , قیمت کاندوم Stand Up ناچ کدکس مینی , قیمت کاندوم Stand Upکدکس 3 عددی , قیمت کاندوم Stand Upکدکس مینی , قیمت کاندوم استندآپ کدکس مینی , قیمت کاندوم کلاسیک Stand Up کدکس 3 عددی , قیمت کاندوم کلاسیک Stand Up کدکس مینی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: