کاندوم ناچ کدکس 5 در 1 cold challenger
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم سرد ۵ در ۱ ناچ کدکس

از جمله ی محبوب ترین ها در میان محصولات زناشویی ، کاندوم های 5 در 1 هستند که با ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی خود می توانند کیفیت رابطه جنسی را افزایش دهند. برند ناچ کدکس به عنوان یک برند مطرح در این زمینه انواعی از این کاندوم ها را به بازار عرضه کرده است.  کاندوم ۵ در ۱ سرد ناچ کدکساز جمله آنهاست که در ادامه مشخصاتش را بررسی خواهیم کرد. 

ویژگی اول و دوم این کاندوم وجود شیار ها و خار های حلقوی است که باعث ایجاد تحریک بیشتر بانوان می شود.از محصولات محبوب زناشویی کاندوم های تنگ کننده دارای عصاره انار است. در کاندوم های ۵ در ۱ نیز این ویژگی جا داده شده است و این کاندوم ها نیز خاصیت تنگ کنندگی واژن را همراه دارند. این محصول دارای ژل انار خواهد بود که این ژل بعد تماس با واژن ، ایجاد تنگی در آن می کند و لذت رابطه را افزایش می دهد.

ویژگی چهارم ایجاد حس سرما در رابطه است که باعث می شود کنترل انزال بسیار آسان تر شود. ویژگی آخر این محصول تاخیری بودن آن است که به دلیل داشتن ماده موثره تاخیری است که باعث افزایش طول رابطه و تاخیر در انزال می شود. همچنین این کاندوم از جنس لاتکس بوده و صد در صد طبیعی، نرم و انعطاف پذیر است.

از این رو کاندوم ۵ در ۱ سرد ناچ کدکس از بهترین محصولات زناشویی در میان زنان و مردان با مشکلاتی مانند سرد مزاجی است. از این رو پیشنهاد میشود از این محصول برای بانوانی که تازه کار هستند استفاده نشود و بهتر است که این محصول را برای بانوانی استفاده کنید که چندین زایمان را پشت سر گذاشته اند و یا در رابطه جنسی دارای تجربه هستند و از مشکل سرد مزاجی رنج میبرند.





:: برچسب‌ها: sepita, sepitashop, خرید کاندوم ۵ در ۱ سرد کدکس, خرید کاندوم 5 در 1 سرد ناچ کدکس, خرید کاندوم 5 در 1 کدکس سرد, سپیتا, سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی, فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی, فروشگاه اینترنتی سپیتا, فروشگاه اینترنتی کاندوم, فروشگاه لوازم جنسی, قیمت کاندوم, قیمت کاندوم 5 در 1, قیمت کاندوم 5 در 1 سرد کدکس, قیمت کاندوم 5 در 1 سرد ناچ کدکس, قیمت کاندوم 5 در 1 کدکس سرد, کاندوم, کاندوم ۵ در ۱ سرد کدکس, کاندوم 5 در 1 سرد ناچ کدکس, کاندوم 5 در 1 کدکس, کاندوم 5 در 1 کدکس سرد, کاندوم سرد 5 در 1 کدکس, کاندوم کدکس, کاندوم کدکس سرد, کاندوم ناچ کدکس سرد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: