کاندوم خاردرشت ناچ کدکس
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاندوم مدل Big Dots ناچ کدکس

ناچ کدکس از جمله برند های مطرح و فعال در زمینه محصولات جنسی است. یکی از محصولات جالب و کاربردی این برند کاندوم Big Dots کدکس است که خار های درشتی بر روی بدنه آن تعبیه شده است. این خار ها با تسهیل تحریک واژن و همچنین تحریک نقطه جی اسپات در بانوان موجب افزایش لذت ایشان و همچنین تسریع ارگاسم می شوند. در ادامه مشخصات دیگر این کاندوم را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

خارهای درشت بر بدنه این محصول از جنس لاتکس نرم بوده و نه آنقدر درشت هستند که به ناحیه و اندام تناسلی آسیب برسانند و نه آنقدر کوچکند که احساس نشوند.همین نکته در این محصول سبب ایجاد تفاوت آن با سایر محصولات جنسی هم رده خود شده است.

کاندوم Big Dots کدکس دارای ۶۹۰ خار دکمه ای درشت روی بدنه خود می باشد. گستردگی این خار ها در سراسر کاندوم پخش شده است. این مدل از شرکت ناچ در بسته بندی ۱۰ عددی تولید شده است.

به دلیل وجود همین خار های درشت بر روی این محصول ، اندام تناسلی مردان حجیم تر به نظر خواهد رسید که این موضوع علاوه بر افزایش لذت و آمادگی برای ارگاسم در بانوان سبب ایجاد قدرت و آمادگی روانی برای رابطه جنسی بعدی در مردان خواهد شد.

یکی دیگر از تفاوت های مهم این محصول با سایر محصولات جنسی هم رده خود این است که به میزان بیشتری چرب است و آغشته به مواد روان کننده است که این موضوع سبب میشود این کاندوم بدون ایجاد احساس درد و به راحتی در واژن حرکت کند و ایجاد ارگاسم را ممکن تر کند. از این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را تجربه میکنند استفاده نمیشود و بهتر است از آن برای بانوانی استفاده شود که دارای تجربه در رابطه جنسی هستند و یا چندین رابطه جنسی است.





:: برچسب‌ها: sepita, sepitashop, خرید کاندوم, خرید کاندوم Big Dots, خرید کاندوم Big Dots کدکس, خرید کاندوم Big Dots ناچ کدکس, خرید کاندوم خاردرشت, خرید کاندوم خاردرشت کدکس, خرید کاندوم خاردرشت ناچ کدکس, سپیتا, سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی, فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی, فروشگاه اینترنتی سپیتا, فروشگاه اینترنتی کاندوم, فروشگاه لوازم جنسی, قیمت کاندوم Big Dots کدکس, قیمت کاندوم Big Dots ناچ کدکس, کاندوم, کاندوم Big Dots, کاندوم Big Dots کدکس, کاندوم Big Dots ناچ کدکس, کاندوم خاردرشت, کاندوم خاردرشت کدکس, کاندوم خاردرشت ناچ کدکس ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: